پتنت ال‌جی در رابطه با گوشی‌های تاشو به ثبت رسید

پتنت ال‌جی در رابطه با گوشی‌های تاشو به ثبت رسید

شرکت‌های سامسونگ و ال‌جی قصد دارند در نیمه دوم سال جاری گوشی‌های تاشوی خود را روانه بازار کنند. دستگاهی که سامسونگ قصد معرفی آن را دارد از دو صفحه نمایش تاشو برخوردار است که قابل تبدیل به یک تبلت ۷ اینچی خواهد بود. ال‌جی نیز هفته گذشته پس از دو سال پتنت US D776,074 S را برای گوشی‌های موبایل به ثبت رساند که قابلیت تاشوندگی را به قسمت فوقانی گوشی می‌دهد. این پتنت به تاریخ هفتم ژانویه ۲۰۱۵ ارایه شده بود که تقریبا پس از دو سال در تاریخ دهم ژانویه ۲۰۱۷ به ثبت رسید.

در ادامه چند تصویر از این پتنت را مشاهده می‌کنید.


ال‌جی و سامسونگ در سال ۲۰۱۳ گام‌های اولیه به سمت گوشی‌های هوشمند تاشو را با معرفی دو مدل برداشتند. سامسونگ با معرفی Galaxy Round که دارای انحنا در دو طرف گوشی بود و ال‌جی با معرفی G Flex که در بالا و پایین گوشی از انحنای کمی برخوردار بود، توانستند گام‌های اولیه را در این زمینه طی کنند. برخلاف Galaxy Round که بیشتر از جنبه آزمایشی برخوردار بود، تولید G Flex توسط ال‌جی ادامه پیدا کرد.

اگر سامسونگ و ال‌جی گوشی‌های تاشوی خود را امسال روانه بازار کنند، این انتظار می‌رود که هر دو گوشی قابلیت تبدیل از گوشی به تبلت و برعکس را داشته باشند. سال گذشته طی برگزاری رویداد لنوو Tech World اشاره‌ای به این نوع دستگاه‌ها شده بود. در این رویداد که به صورت زنده پخش شد، مگان مک‌کارتی تبلتی در دست داشت که توانست با تاکردن آن‌‌ را تبدیل به یک فبلت کند.

به نظر می‌رسد که سال ۲۰۱۷ سالی خواهد بود که یک یا دو گوشی تاشو معرفی شوند. البته این مورد ممکن است تا اواخر سال جاری نیز به تعویق بیفتد.

نوشته پتنت ال‌جی در رابطه با گوشی‌های تاشو به ثبت رسید اولین بار در پدیدار شد.