پزشکان توانستند گوشی بلعیده شده توسط زندان ایرلندی را با موفقیت از شکم او خارج کنند!

در خبری که چند روز گذشته در فضای مجازی دست به دست می‌شد، اعلام شد که یک زندانی ۲۹ ساله در اقدامی عجیب تلفن همراه خود را بلعیده است! ۴ ساعت پس از این اتفاق و بر اثر تهوع مکرر، این فرد به بیمارستان Adelaide and Meath در دابلین ایرلند منتقل شد. او به کادر پزشکی اعتراف کرد که یک تلفن همراه را قورت داده است، اما طبیعی است که با توجه به اندازه بسیار بزرگ گوشی‌های امروزی و همچنین غیر عادی بودن این کار، تیم پزشکی به این حرف او مشکوک شوند.

این بیمارستان یک مرکز آموزشی است که تعداد زیادی دانشجو، پزشک و متخصصین تحت تعلیم در آن مشغول هستند، بنابراین هر اتفاق یا سانحه درمانی غیر عادی می‌تواند یک تمرین مناسب برای اعضا این مجموعه باشد. پزشکان با عکس‌برداری از بدن این فرد دریافتند که او واقعا دست به چنین اقدام عجیبی زده و یک تلفن همراه در تصویری که از شکم او ثبت شده بود، دیده شد که نمی‌تواند حرکت کند و در واقع گیر افتاده است.

با توجه به غیر عادی بودن این جسم و عدم توانایی بدن در دفع آن، سلامت این مرد ۲۹ ساله در خطر بود. ابتدا تیم پزشکی سعی کردند تا با ابزار مخصوص گوشی را از راه دهان بیرون بکشند که نیاز به بیهوش کردن این زندانی داشت اما گوشی با زاویه‌ای در شکم گیر کرده بود که نمی‌شد با این روش آن را حرکت داد. پس تنها راهی که باقی می‌ماند، انجام عمل جراحی و خارج کردن گوشی با یک جفت پنس بود.

پس از این عمل موفقیت آمیز، این مرد تحت ارزیابی‌ها و مراقبت‌های چند روزه قرار گرفت و پس از آن دوباره به زندان بازگردانده شد. متاسفانه نمی‌دانیم که تلفن خارج شده از شکم مرد زندانی هنوز سالم است یا خیر، ولی این تلفن به پلیس تحویل داده شده تا بررسی شود. این گوشی که از آن به عنوان کوچک‌ترین هندست دنیا یاد می‌شود، Long-CZ نام دارد که از فناوری ۲G پشتیبانی می‌کند و صفحه نمایش آن ۲.۳ اینچ است، با این اوصاف بلعیدن آن کار سختی نبوده!

نوشته پزشکان توانستند گوشی بلعیده شده توسط زندان ایرلندی را با موفقیت از شکم او خارج کنند! اولین بار در – آی‌تی‌رسان پدیدار شد.