پس از ۳ سال؛ تخفیفان با نت برگ ادغام شد

سه سال پس از شروع گام‌های اولیه برای ادغام تخفیفان و نت‌برگ، دو سرویس فعال در حوزه تخفیف گروهی آنلاین، قرار داد این ادغام نهایی شد. علیرضا صادقیان، مدیرعامل هلدینگ کسب‌وکار نوین ایرانیان و بنیان‌گذار نت برگ در گفت‌وگو با پیوست اعلام می‌کند که این قرار داد ۴۸ ساعت پیش نهایی شده و این دو مجموعه با یکدیگر ادغام شده‌اند.
 
او همچنین ارائه جزییات بیشتر در مورد این اتفاق را به چند روز دیگر و با منتشر کردن بیانیه‌ رسمی هر دو مجموعه موکول می‌کند.
 
همچنین در همین زمینه نیز نازنین دانشور، مدیرعامل تخفیفان امروز (۲۷ آذر) در رویداد یلدای کارآفرینی با تایید این خبر گفته است که حالا این دو تیم در یک مکان کار می‌کنند. دانشور با اشاره به اینکه ادغام تخفیفان با نت‌برگ بیش از ۳ سال طول کشیده است گفت: «بارها در مسیر این مذاکره از انجام ادغام منصرف شدیم. ادغام نت‌برگ و تخفیفان بسیار چالش داشت و پیچیدگی‌های آن به‌شدت زیاد بود؛ از ارزشگذاری گرفته تا مسائل حقوقی.» او با اعلام اینکه حالا دیگر آنها در رقابت با هم نیستند اعلام کرده که کاربران مشترک نت‌برک و تخفیفان ۹ درصد هستند.
 
آذر ماه سال گذشته پیوست برای اولین‌بار خبر ادغام این دو سرویس فعال در حوزه تخفیف و خرید گروهی و پیوستن آنها به گروه سرمایه‌گذاری «سرآوا» را منتشر کرد. همچنین در تیر ماه سال جاری نیز پیوست در خبری دیگر اعلام کرد که روند ادغام میان دو صدرنشین بازار خرید گروهی ایران یعنی نت‌برگ و تخفیفان به خط پایان رسیده است. هرچند که چند ماه بعد با انتشار خبر تغییر در تیم مدیریتی شرکت سرمایه‌گذاری «سرآوا» بسیاری ادغام این دو مجموعه با یکدیگر را غیر ممکن اعلام می‌کردند.