پشتیبانی از ویدیو کال در نسخه ی جدید واتساپ

واتساپ به زودی قابلیت پشتیبانی از ویدیو کال را نسخه ی جدید خود می گنجاند.

واتساپ به زودی قابلیت پشتیبانی از ویدیو کال را نسخه ی جدید خود می گنجاند.

واتساپ اخیرا در حال تلاش است تا قابلیت های بیشتری را به اپلیکیشن پیام رسان خود اضافه کند. پیش از این اعلام شده بود که قابلیت های پاسخ به تماس، پیام صوتی و اشتراک گذاری فایل های زیپ به این سرویس اضافه شده اند. اما حالا به نظر می رسد که واتساپ قصد دارد ویدیو کال را به قابلیت های خود اضافه کند.

پلیس اندروید با استناد به درخواست های انتقالی گزارش می کند که واتساپ برای افزودن قابلیت ویدیو کال در حال تلاش است. درخواست انتقالی که توسط واتساپ ارسال شده مشتمل بر خطی است که می گوید: “ویدیو کال” و “تماس ویدیویی در حال حاضر در دسترس نیست”؛  این مساله به طور قطع نشان می دهد که شرکت به زودی قابلیت ویدیو کال را به اپلیکیشن خود اضافه می کند.

در ادامه ی گزارش آمده است که قابلیت ویدیو کال فعلا روی دستگاه های منتخب که نسخه ی بتای اپلیکیشن را اجرا می کنند، در دسترس خواهد بود. تا به اینجا، هنوز مشخص نیست که این قابلیت در دسترس عموم قرار خواهد گرفت و یا اینکه مانند قابلیت تماس صوتی، فقط برای برخی از کاربران اجرا خواهد شد. در ابتدا، قابلیت تماس صوتی فقط برای برخی کاربران که دعوت می شدند، در دسترس بود.

تا به اینجا، هنوز مشخص نیست که این قابلیت در دسترس عموم قرار خواهد گرفت و یا اینکه مانند قابلیت تماس صوتی، فقط برای برخی از کاربران اجرا خواهد شد.

گفته می شود که واتساپ فیس بوک نیز در حال اضافه کردن گزینه هایی ست که بتوان علاوه بر ارسال دعوت از طریق لینک و کد های QR، از طریق تگ NFC نیز دعوت های گروهی را ارسال کرد. در ادامه ی این گزارش آمده است که شرکت قصد دارد روش های پیوستن کاربران دیگر به گروه از طریق دعوت اعضای محدود را افزایش دهد.

ماه گذشته اعلام شد که قابلیت پاسخ به تماس یا call back در واتساپ نسخه ی اندروید و iOS قرار خواهد گرفت؛ با این قابلیت امکانی فراهم می شود که بدون باز کردن اپلیکیشن و تنها با فشار دادن دکمه ی مخصوص، با دوستانتان تماس بگیرید. گفته می شود که این سرویس پیام رسان قصد دارد پیام صوتی را نیز به پلت فرم iOS اضافه کند؛ کاربر با استفاده از این ویژگی می تواند پیام صوتی را ضبط کرده و برای دوستان خود ارسال کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gadgets.ndtv


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته پشتیبانی از ویدیو کال در نسخه ی جدید واتساپ اولین بار در عصر تکنولوژی - تکرا پدیدار شد.