پشتیبانی نرم‌افزاری دو ساله هواوی از آنر ۸

پشتیبانی نرم‌افزاری دو ساله هواوی از آنر ۸

عوامل بسیار زیادی وجود دارند که مشتریان قبل از خرید گوشی هوشمند آن‌هادر نظر می‌گیرند. بسیاری از خریداران سیستم‌عامل اندروید خرید دستگاه‌های نکسوس را ترجیح می‌دهند چراکه نکسوس‌ها زودتر از بقیه بروزرسانی‌های اندروید را از طرف گوگل دریافت می‌کنند، افرادی که به مدل‌های نکسوس علاقه‌مند نیستند به پشتیبانی حداقل دو ساله دیگر تولیدکنندگان اهمیت می‌دهند.

آنر که زیر مجموعه شرکت هواوی محسوب می‌شود دستگاه تازه‌ای در آمریکا معرفی کرده و اعلام داشته که حداقل دو سال برای آنر ۸ بروزرسانی ارایه خواهد کرد.

براساس گفته‌های تیلور ویمبرلی مدیر تولید این گوشی، آنر ۸ تا ۲۴ ماه بعد از عرضه کاملا از نظر نرم‌افزاری پشتیبانی خواهد شد و ظاهرا این روال برای تمامی دستگاه‌های معرفی شده تحت برند آنر در آینده نیز صدق می‌کند. او می‌گوید:

از امسال ما در حال ایجاد یک تعهد برای ارایه ویژگی‌های جدید (حداقل یکبار از هر سه ماه در طول ۱۲ ماه اول) تا ۲۴ ماه از عرضه هر محصول هستیم. ما بروزرسانی‌های نرم‌افزاری و امنیتی را برای رفع مشکلات و بهبود تجربه کاربری ارایه خواهیم کرد.

زمان ارایه آپدیت‌ها توسط تولیدکنندگان اغلب مورد بحث است، این یکی از دلایل چند تکه شدن اندروید محسوب می‌شود. اگر آنر بتواند بروزرسانی‌ها را سریعا ارایه کند، قطعا خریداران زیادی را به سوی خود جذب می‌کند.

نوشته پشتیبانی نرم‌افزاری دو ساله هواوی از آنر ۸ اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.