پلتفرم سازمانی آمازون و سلزفورس یکپارچه شد

مرکز توسعه خدمات سازمانی AWS آمازون و شرکت سلزفورس با تعمیق روابط موجود گام بعدی خود را در نزدیک‌تر کردن هرچه بیشتری همکاری‌های کنونی برمی‌دارند.
 
این دو شرکت روز گذشته اعلام کردند فناوری‌های مرتبط خود را به هم نزدیک‌تر می‌کنند تا مشتریان بتوانند برنامه‌های سازمانی که توسط هر دو شرکت AWS و سلزفورس پشتیبانی می‌شود را به شکل یکپارچه در اختیار داشته باشند. البته در این میان مدیران دو شرکت یاد شده از انتشار هرگونه اطلاعات بیشتر در مورد ارزش مالی این همکاری‌های جدید خودداری کردند.
 
«پاتریک استاکس» معاون اجرایی پلتفرم سلزفورس توضیح داد که این همکاری جدید بسیار قابل توجه است. زیرا «هر دو شرکت تلاش می‌کنند دو پلتفرم اصلی خود را با یکدیگر ادغام کنند و این اقدام بنا به درخواست مشتریان انجام می‌شود».
 
از مشتریان بزرگ این دو شرکت بزرگ ارائه‌دهنده خدمات سازمانی می‌توان به Novartis غول داروسازی سوئیس و Standard Bank آفریقای جنوبی اشاره کرد.
 
کسب‌وکارها به طور سنتی خدمات این دو شرکت را به شکل گسترده مورد استفاده قرار می‌دهند. زیرا نرم‌افزارهای این دو مرکز به شکل سفارشی نیاز شرکت‌ها را تامین می‌کند و برنامه‌های ارائه شده توسط سلزفورس این امکان را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد تا به طور جامع بتوانند به خدمات پردازش ابری AWS آمازون دسترسی داشته باشند.
 
«ریچارد تورنتون» معاون بازاریابی AWS در این خصوص گفت: «برای نمونه شرکتی که سوابق موجودی خود را در سرویس ابری AWS ذخیره کرده، بدون نیاز به انجام هرگونه کدگذاری سفاری می‌تواند به طور خودکار این داده‌ها را از طریق سلزفورس در اختیار فروشندگان خود قرار دهد».