«پلتفرم هوشمند بازگشت وجه نقد» تخفیفان فعال شد

 
تخفیفان امروز از «پلتفرم هوشمند بازگشت وجه نقد» رونمایی کرد.  تخفیفان که پیش از این با راه‌اندازی سرویس «پول‌تو» به کاربران خود اجازه می‌داد تا در زمان خرید آنلاین بخشی از  مبلغ پرداختی خود را به کیف پول خود در تخفیفان منتقل کنند، حالا با رونمایی از این پلتفرم به کاربران تخفیفان اجازه می‌دهد تا در زمان خرید حضوری، درصدی از مبلغ پرداختی خود را در کیف پول خود در تخفیفان شارژ کنند و بعد به حساب بانکی خود منتقل کنند.
 
به گزارش روابط عمومی تخفیفان، این سرویس در حال حاضر در بیش از ۱۰ هزار  فروشگاه در سطح کشور فعال است. کاربران در حال حاضر می‌توانند با مراجعه به هر کدام از شعبات فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپر ستار، رفاه، یاران دریان، جانبو، مایلی و هایپر فمیلی از این خدمات استفاده کنند. قرار است سرویس «بازگشت وجه نقد» در آینده در سایر فروشگاه‌های بزرگ و معتبر کشور هم فعال می‌شود.
 
نازنین دانشور، بنیان‌گذار و مدیر عامل تخفیفان درباره پلتفرم هوشمند بازگشت وجه نقد گفت:«ما در تخفیفان یک چشم‌انداز را از همان روز اول دنبال کردیم که آن خرید هوشمندانه توسط مردم است. برای رسیدن به این هدف، مردم باید شاهد تنوع در محصولات و خدمات باشند و بتوانند قبل از خرید، به اطلاعات کاملی درباره خرید خود دسترسی داشته باشند؛ و در نهایت با قیمت بسیار مناسبی خرید خود را نهایی کنند.» او ادامه داد در کنار این هدف، ما سعی کردیم تا به صاحبان کسب‌وکار کمک کنیم تا رونقی به کسب و کار خود بدهند و از ظرفیت کامل کسب‌وکار خود استفاده کنند. در انتهای سال ۹۸ و با توجه به شیوع بیماری کرونا و اتفاقاتی که برای کسب‌وکارها رخ داد، ما به اهداف خود سرعت بیشتری دادیم و سرویس پول‌تو را برای خریدهای آنلاین به راه انداختیم.»
 
به باور او  حالا تیم تخفیفان و نت‌برگ به عنوان یکی از قوی‌ترین تیم‌ها در اکوسیستم استارتاپی کشور توانسته در کم‌ترین این سرویس را برای خرید حضوری هم به آماده و فعال کند. برنامه ما در حاضر حاضر تبدیل شدن به بزرگترین پلتفرم ارائه کننده خدمات بازگشت وجه به فروشگاه‌های سراسر کشور باشیم و خدمات بهتر و بیشتر را برای مدیریت کسب‌وکارها ارائه دهیم.» برای نحوه کار با سرویس بازگشت وجه نقد به سایت تخفیفان مراجعه کنید.