پنج بازی برتر اندرویدی معرفی شده در E3 2018 را بشناسید

e3-2018 پنج بازی برتر اندرویدی معرفی شده در E3 2018 را بشناسید

نمایشگاه E3 2018 شروع شد و اولین کنفرانس خبری این نمایشگاه نشان داد که بازی‌سازی برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها تا چه‌اندازه در صنعت بازی اهمیت فراوانی پیدا کرده است.

کمپانی‌های بزرگی مانند EA Games، بتسدا و مایکروسافت، همگی لحظاتی از کنفرانس‌های خود را به معرفی بازی‌های موبایلی جدید اختصاص دادند. در این فرصت سعی خواهیم کرد که نگاهی گذرا به پنج بازی برتری که برای سیستم‌عامل اندروید معرفی شده‌اند بیندازیم.

Command & Conquer: Rivals

Command_-Conquer_-Rivals پنج بازی برتر اندرویدی معرفی شده در E3 2018 را بشناسید

کمپانی EA بازی Command & Conquer: Rivals را درحالی برای گوشی‌های اندرویدی معرفی کرد که نام آن یادآور مجموعه بازی‌های استراتژیک Command & Conquer هست. بازی جدید به صورت نبردهای تک‌به‌تک خواهد بود که طرفین نیروهای خود را برای مبارزه و نابود کردن پایگاه‌های طرف مقابل روانه میدان می‌کنند. بخش‌های آشنایی از نبرد نیروهای GDI و Brotherhood of Nod در مجموعه Command & Conquer به بازی برگشته‌اند، ولی گیم‌پلی بازی بیشتر شبیه بازی‌های استراتژیکی مانند Clash Royale است.

Gears Pop                  

Gears_Pop_Full_Lineup_No_Logo-450x225 پنج بازی برتر اندرویدی معرفی شده در E3 2018 را بشناسید

مایکروسافت نسخه موبایلی Gears of War را معرفی کرد، اما با شکل‌ و‌ شمایلی متفاوت. آن‌گونه که تریلر منتشرشده بازی نشان می‌دهد کاراکترهای Gears of Wars به‌صورت شخصیت‌های عروسکی شرکت Funko Pop درآمده‌اند. هرچند از خشونت بازی کاسته شده ولی جای هیچ نگرانی نیست چرا که در اینجا هم مانند Gears of Wars، آتش‌باری‌های سنگینی را تجربه خواهید کرد.

The Elder Scrolls: Blades

The-Elder-Scrolls_-Blades-450x253 پنج بازی برتر اندرویدی معرفی شده در E3 2018 را بشناسید

شرکت بتسدا بعد از مانورهای فراوان بر روی بازی The Elder Scrolls و ارایه آن برای پلت‌فرم‌های مختلف در سال‌های اخیر، حالا نسخه موبایلی را معرفی کرده است. The Elder Scrolls: Blades یک بازی نقش‌آفرینی اول‌شخص خواهد بود که شامل گشت‌و‌گذار در سیاه‌چال‌های مختلف، نبردهای تک‌به‌تک و ساخت شهر دلخواه‌تان خواهد بود. با ارتقای شخصیت‌ها، انواع گوناگونی از مبارزه‌ها از نبردهای تن‌به‌تن گرفته تا جادوگری و تیراندازی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

Dragalia Lost

Dragalia-Lost-450x253 پنج بازی برتر اندرویدی معرفی شده در E3 2018 را بشناسید

کمپانی نینتندو با همکاری استودیو Cygames، بازی Dragalia Lost را در ژانر اکشن-نقش‌آفرینی معرفی کرد. همه ما استودیو Cygames را به خاطر بازی‌هایی مانند Granblue Fantasy و بازی کارتی Shadowverse می‌شناسیم. بازی به لحاظ بصری تاثیرگذار است ولی اتمسفر بازی بیش از اندازه ژاپنی است. داستان در دنیای دراگون‌ها می گذرد و شما قرار است که به نبرد آن‌ها بروید. این بازی قرار است تابستان امسال و ابتدا در آسیا و سپس در آمریکای شمالی منتشر شود.

Fortnite Battle Royale

Fortnite-Battle-Royale-450x253 پنج بازی برتر اندرویدی معرفی شده در E3 2018 را بشناسید

کمپانی Epic بالاخره بعد از مدت‌ها صبر و انتظار، بازی Fortnite Battle Royale را برای سیستم عامل اندروید معرفی کرد. بازی در ژانر بتل‌رویال بوده و حال باید شاهد رقابت آن با بازی PUBG در عرصه موبایلی باشیم. این بازی از پلت‌فرم کراس‌پلی پشتیبانی خواهد کرد و به شما این اجازه را خواهد داد تا با همان گرافیک و کیفیتی بازی کنید که دوستانتان در پی‌سی و پلی‌استیشن۴. گیم‌پلی بازی همان نبردهای ۱۰۰ نفره، همان نقشه‌ها و همان بروزرسانی‌های هفتگی است که در کنسول‌های پلی‌استیشن‌۴، ایکس‌باکس وان و پی‌سی با آن‌ها آشنا شده‌اید.

نوشته پنج بازی برتر اندرویدی معرفی شده در E3 2018 را بشناسید اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.