پوکو به‌دنبال عرضه مدل ری‌برند شده ردمی نوت ۱۰S در بازار جهانی است

ردمی و پوکو به بازی ری‌برندینگ و عرضه هندست‌های مشابه با اسامی متفاوت علاقه بسیار زیادی دارند و بی‌تردید این بازی در آینده‌ای نزدیک متوقف نخواهد شد. در واقع پوکو احتمالا در تدارک ری‌برند کردن یک دستگاه دیگر با نام ردمی نوت 10S است؛ گجتی که پیش‌تر در سال 2021 روانه بازار شد. با گذشت بیش از یک سال پس از معرفی هندست، برای عرضه مدل ری‌برند شده آن کمی دیر شده است. با این‌حال اسناد FCC نیز دقیقا به این موضوع اشاره دارند.

پوکو بر اساس گواهی پیش‌تر صادر شده برای ردمی نوت 10S درخواست صدور تائیدیه برای هندست جدید را به کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) ارائه نموده است. این 2 هندست از ویژگی‌هایی یکسان برخوردار بوده و تنها در برخی جزئیات با یکدیگر تفاوت دارند. همان‌طور که در تصویر زیر ملاحظه می‌کنید؛ ردمی نوت 10S با شماره مدل M2101K7BNY در زمان دریافت تائیدیه، رابط کاربری MIUI 12 را اجرا می‌کرده است؛ در حالی‌که اسمارت‌فون آینده پوکو رابط کاربری MIUI 13 را اجرا خواهد کرد. این موضوع پس از گذشت یک سال کاملا قابل درک است.

بعلاوه هندست پوکو از یک پیکره‌بندی حافظه مشابه با اسمارت‌فون ردمی برخوردار بوده و مدلی از آن مجهز به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌ داخلی خواهد بود. با این‌حال این گجت با 2 پیکره‌بندی جدید 4/64 و 4/128 گیگابایتی که پیش‌تر برای هندست ردمی قابل دسترس نبوده‌اند؛ روانه بازار خواهد شد. بعلاوه اسمارت‌فون جدید پوکو در یک ورژن جدید آبی‌رنگ نیز قابل دسترس خواهد بود.

ردمی نوت 10S مجهز به یک نمایشگر 6.43 اینچی آمولد با رزولوشن 1080×2400 پیکسل و نرخ نوسازی 60 هرتزی خواهد بود. توان پردازشی این اسمارت‌فون از طریق تراشه هلیو G95 ساخت شرکت مدیاتک تامین شده و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی تعبیه شده در آن از فناوری شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند.

پیکره‌بندی دوربین پشتی چهارگانه در این هندست از سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی، ماژول ماکرو 2 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی نیز روی پنل جلویی دستگاه تعبیه شده است.

 

ردمی نوت 10S

هندست آینده پوکو احتمالا از تمامی امکانات فوق بهره‌مند خواهد شد. با توجه به سخت‌افزار مورد استفاده در این هندست می‌توان حدس زد که ما با عضوی از خانواده پوکو M یا پوکو C سروکار خواهیم داشت. با توجه به دریافت گواهینامه FCC توسط این هندست احتمالا در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد رونمایی رسمی از آن خواهیم بود.

نوشته پوکو به‌دنبال عرضه مدل ری‌برند شده ردمی نوت 10S در بازار جهانی است اولین بار در اخبار فناوری و موبایل منتشر شد.