پوکو F4 5G با رم ۱۲ گیگابایتی در راه است

کمپین تبلیغاتی برای اسمارت‌فون پوکو F4 5G اکنون چند روزی است که آغاز شده است. برند چینی پیش‌تر تائید کرده که توان پردازشی این هندست از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 870 ساخت کوالکام تامین خواهد شد. بعلاوه پوکو F4 5G به منظور ارائه عملکردی پایدارتر از سیستم خنک‌کننده LiquidCool 2.0 بهره می‌گیرد.

روز گذشته برند پوکو اعلام کرد که اسمارت‌فون پوکو F4 5G مجهز به 12 گیگابایت رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 خواهد بود. بر اساس شنیده‌ها پوکو F4 5G در بسیاری از جهات مشابه اسمارت‌فون ردمی K40S بوده و تنها تفاوت آنها به استفاده از ماژول دوربین اصلی با رزولوشن بالاتر مربوط می‌شود (ردمی K40S مجهز به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی بوده و پوکو F4 5G از ماژول اصلی 64 مگاپیکسلی بهره خواهد برد).

هندست آینده پوکو پیش‌تر با حافظه رم 8 گیگابایتی در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد. همچنین بر اساس تصاویر لو رفته این گجت مجهز به دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با قابلیت OIS خواهد بود.

ردمی K40S پیش‌تر در ماه مارس معرفی شد. این اسمارت‌فون به‌همراه یک نمایشگر 6.67 اینچی آمولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی، دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی، حسگر اثرانگشت در قسمت جانبی بدنه، اسپیکرهای استریو و باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی روانه بازار می‌شود.

تصاویر لو رفته از پوکو F4 5G

زمان عرضه پوکو F4 5G کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد؛ اما انتظار می‌رود که پوکو طی روزهای آینده جزئیات بیش‌تری را در رابطه با این هندست ارائه نماید.

نوشته پوکو F4 5G با رم 12 گیگابایتی در راه است اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.