پوکو M5 تائیدیه NBTC تایلند را دریافت کرد

پوکو در تدارک عرضه چندین مدل اسمارت‌فون از جمله پوکو M5 طی ماه‌های آینده است. روز گذشته این هندست در یکی دیگر از وبسایت‌های مشهور صدور گواهینامه رویت شد.

پوکو M5 در وبسایت تایلندی NBTC رویت شده است. این پدیده نشان می‌دهد که گجت مذکور احتمالا در بازار تایلند قابل دسترس خواهد بود. متاسفانه این فهرست فاقد جزئیات جدیدی پیرامون اسمارت‌فون آینده پوکو است. بر اساس اطلاعات پیش‌تر لو رفته اکنون می‌دانیم که ورژن جهانی پوکو M5 دارای شماره مدل 22071219CG بوده و صرفا از اتصال 4G پشتیبانی خواهد کرد.

از جنبه نرم‌افزاری این اسمارت‌فون مجهز به رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12 خواهد بود. همچنین این گجت از اتصال وای‌فای 2 بانده پشتیبانی خواهد کرد. این هندست پیش‌تر موفق به دریافت تائیدیه از اداره ملی استاندارد هندوستان (BIS)، کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) و آژانس رگولاتوری IMDA شده است. بنابراین پوکو M5 احتمالا در کشورهای هندوستان و سنگاپور نیز عرضه خواهد شد. ورژن هندی این اسمارت‌فون دارای شماره مدل 22071219CI است.

پوکو خبر عرضه این هندست را هنوز به‌طور رسمی مورد تائید قرار نداده است. با توجه به اینکه 4 رقم نخست شماره مدل‌ها نشان‌دهنده ماه و سال عرضه هندست‌ها هستند؛ لذا پوکو M5 بایستی در ماه جولای به‌طور رسمی معرفی می‌شد؛ اما به‌نظر می‌رسد که رونمایی از این محصول به تعویق افتاده است.

پوکو M4 پرو 

بعلاوه بر اساس پیش‌بینی‌ها پوکو M5 در کنار پوکو M5s معرفی خواهد شد. پوکو M5s مدل ری‌برند شده ردمی نوت 10S به‌شمار خواهد رفت. این هندست با رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12 روانه بازار شده و احتمالا از برخی تغییرات زیبایی‌شناسی بهره خواهد برد. 

نوشته پوکو M5 تائیدیه NBTC تایلند را دریافت کرد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.