پوکو M5 4G با تراشه هلیو G99 در راه است

پوکو F4 آخرین هندست معرفی شده توسط این برند چینی در بازار هندوستان محسوب می‌شود. اکنون به‌نظر می‌رسد که پوکو در تدارک عرضه مدل دیگری در این کشور است؛ دستگاهی که احتمالا با نام تجاری پوکو M5 4G روانه بازار خواهد شد.

وبسایت 91Mobiles در گزارش اخیر خود به این موضوع اشاره نموده و مدعی شده که این خبر را از منابع صنعتی آگاه دریافت کرده است. ظاهرا پوکو M5 4G طی ماه آینده در هندوستان عرضه خواهد شد. این هندست همان‌طور که نام آن نیز نشان می‌دهد؛ صرفا از اتصال LTE پشتیبانی خواهد کرد. بنابراین کمپانی چینی تولیدکننده اسمارت‌فون احتمالا نسخه 5G این گجت را در تاریخ دیگری برای بازار هندوستان عرضه خواهد کرد. متاسفانه جدول زمانی دقیق عرضه پوکو M5 4G هم‌اکنون در هاله‌ای از ابهام قرار دارد؛ اگرچه انتظار می‌رود که این اسمارت‌فون در اوایل ماه سپتامبر به‌طور رسمی معرفی شود.

بر اساس اعلام گزارش، این هندست یک مدل میان‌رده به‌شمار رفته و ورژن پایه آن با برچسب قیمتی کمتر از 15 هزار روپیه عرضه خواهد شد؛ در حالی‌که مدل‌های پیشرفته‌تر طبیعتا با قیمت‌گذاری کمی گران‌تر در دسترس خریداران قرار می‌گیرند.

بر اساس پیش‌بینی‌ها پوکو M5 4G مجهز به یک پنل 6.58 اینچی LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس خواهد بود. توان پردازشی این اسمارت‌فون از طریق تراشه هلیو G99 ساخت شرکت مدیاتک تامین شده و برند چینی به منظور تامین انرژی مورد نیاز هندست خود از یک باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی بهره گرفته است.

بر اساس اعلام منابع خبری، پوکو M5 4G ظاهرا همانند مدل نسل قبلی خود از طراحی چرمی شیک برای پنل پشتی خود بهره خواهد برد. بعلاوه سیستم‌عامل اندروید 12، اسکنر اثرانگشت در قسمت جانبی بدنه، اتصال وای‌فای 2 بانده، بلوتوث 5.0 و حداقل 6 گیگابایت حافظه رم سایر ویژگی‌های این اسمارت‌فون را تشکیل می‌دهند.

نوشته پوکو M5 4G با تراشه هلیو G99 در راه است اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.