پژوهشگاه ارتباطات کارآموز جذب می کند

ICTna.ir – پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور جذب دانشجویان دوره کارشناسی برای گذراندن دوره کارآموزی اعلام آمادگی کرد.
 
ITRC.jpg
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این پژوهشگاه آمادگی خود را جهت جذب دانشجویان دوره کارشناسی از میان رشته های مهندسی برق، مهندسی کامپیوتر، مهندسی فناوری اطلاعات، مدیریت فناوری اطلاعات و دیگر رشته های مرتبط با حوزه ICT، برای گذراندن دوره کارآموزی اعلام کرده است.
 
پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان یکی از باسابقه ترین پژوهشگاه های کشور در حوزه فاوا، ظرفیت های مناسبی را در محورهای پژوهشی ایجاد و با برخورداری از چهار پژوهشکده فناوری ارتباطات، فناوری اطلاعات، سیاست پژوهی و مطالعات راهبردی فاوا و امنیت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سهم مهمی در شناسایی، ایجاد و راه اندازی های فناوری نوین اطلاعات و ارتباطات در کشور دارد.
 
رسوب دانش و مهارت حاصل از طرح های پژوهشی کشور در حوزه ICT و اهمیت انتقال آن به نسل جوان به ویژه دانشجویان مستعد و توانمند، این پژوهشگاه را بر آن داشته که با افزایش ظرفیت پذیرش کارآموزان در پژوهشکده های وابسته، بستر انتقال دانش و مهارت را با هدف ارتباط بین صنعت و دانشگاه جهت زمینه سازی برای توانمندسازی دانشجویان، ادامه تحصیل و جذب در بازار کار از طریق مصاحبه فراهم کند.
 
بر همین اساس، از علاقه مندان دعوت می شود برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت پژوهشگاه به نشانی www.ITRC.ac.ir مراجعه کنند.