پیاده‌سازی فاز اول کربنکینگ سپه به اتمام رسید

 
 
 
پیاده‌سازی فاز اول کربانکینگ سپه طبق زمانبندی انجام شده از سوی بانک سپه به اتمام رسید و هم‌اکنون کابران این بانک می‌توانند از سامانه اینترنتی این بانک استفاده کنند.
 
روز گذشته (۱۹ تیرماه)طبق اعلام بانک سپه از ساعت ۱۲ ظهر سامانه‌های اینترنتی بانک سپه برای پیاده‌سازی کربنکینگ از دسترس خارج شد حال پس از یک روز بانک سپه به مشتریان خود اعلام کرده است که سامانه‌های اینترنتی این بانک در دسترس قرار گرفته‌اند و کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند.
 
 
پیامک ارسالی بانک سپه برای دارندگان حساب در این بانک.
 
از طریق اینترنت بانک بانک سپه مشتریان این بانک می‌توانند به حساب‌های بانکی خود دسترسی داشته‌باشند و از خدمات آن بهره‌مند شوند. بانک سپه اعلام کرده‌است که با وجود تغییرات اعمال شده در سامانه اینترنت بانک اما مشتریان اینترنت بانک با همان نام‌کابری خود بدون اینکه تغییری در آن ایجاد شده باشد می‌توانند به حساب‌های خود دسترسی داشته باشند.
 
 
کاربران بانک سپه می‌توانند با نام کاربری فعلی خود از سامانه جدید اینترنت بانک این بانک استفاده کنند.
 
تمامی سامانه‌های بانک سپه به یکباره به سامانه جامع بانکی امید شامل بانکداری متمرکز، کارت، سوئیچ پرداخت، اینترنت و موبایل بانک و راهکارهای تحلیلی مهاجرت کردند.
 
همچنین خودپردازهای این بانک نیز به صورت شتابی و داخلی از ظهر جمعه ۲۰ تیرماه به شبکه بازگشته‌اند و قادر به ارائه سرویس به کاربران خود خودهستند.
 
هیات مدیره بانک سپه برای هماهنگی و سرعت عمل در تصمیم‌گیری برای زمان مهاجرت به سامانه بانکداری متمرکز امید تمامی اختیارات خود در خصوص مهاجرت را به ستاد ویژه مدیریت عملیات مهاجرت سپرده بود. با تشکیل این ستاد تمامی ارکان بانک ملزم شده بودند در زمان مهاجرت تمامی تصمیم‌ها و ابلاغ‌های این ستاد را در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرایی کنند.
 
پیشتر از سوی روابط عمومی بانک سپه اعلام شده بود که احتمال اختلال در طول یک هفته پس از پیاده‌سازی کر جدید این بانک و نهایی شدن فرایند مهاجرت وجود دارد.
 
پس از نهایی شدن فاز اول مهاجرت، فاز دوم مهاجرت کربنکینگ نیز اواخر شهریور ماه صورت می‌گیرد. فاز دوم مهاجرت به مهاجرت بخش تسهیلات و ارز این بانک روی سامانه متمرکز امید اختصاص خواهد داشت.
 
مهاجرت سامانه‌های مختلف بانک سپه به کربنکینگ داتین ۱۵ ماه پیش با امضای قرداد میان بانک سپه و داتین کلید خورد.