پیام تبریک دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی به منتخب ملت ایران حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای رئیسی

پیام تبریک دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی به منتخب ملت ایران حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای رئیسی "زید عزه العالی"
 
 
حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای رئیسی "زید عزه العالی"
رئیس جمهور منتخب و محترم مردم ایران
با تقدیم سلام و احترام
 
ملت صبور، فداکار و باوفای ایران علی‌رغم همه دسیسه‌های دشمنان عنود و مشکلات مستحدثه‌، با حضور شکوهمند خود در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر حماسه‌ای آفرید که مثل همیشه پایه‌های نظام را مستحکم و به دولت آینده قدرتی کم‌نظیر اعطاء نمود. اینجانب ضمن تجلیل از مشارکت بابصیرت ملت بزرگ و تبریک آن به حضور مقام معظم رهبری"مدظله العالی"، انتخاب امیدبخش حضرتعالی را به عنوان رئیس جمهور اسلامی ایران در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
امید است با عنایت به چشم‌انداز و نگاه واسع و پیشروانه‌ی حضرتعالی به فضای مجازی و ظرفیت‌های بسیار ارزشمند آن، بتوان در جهت حل مشکلات معیشتی جامعه و اداره بهینه و کارآمد کشور گام‌های موثری را برداشت.
این مرکز به پشتوانه تجربیات، مطالعات و سرمایه ارزشمندی که دارد، آمادگی خود را جهت کمک به تحقق برنامه‌های حضرتعالی با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی («ایران دیجیتال؛ اداره کشور و معیشت جامعه» با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی که در این مرکز گزارش آن به طور مبسوط تدوین شده است) اعلام می‌دارد.
سلامتی و توفیقات حضرتعالی را از پیشگاه خداوند منان مسالت دارم.
 
ابوالحسن فیروزآبادی