پیش‌بینی پرفروش‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۹ ؛ جدیدترین نسخه کال‌آف‌دیوتی در صدر!

پرفروش‌ترین بازی‌های سال 2019

شناخت اکثر مخاطبان از NPD Group به عنوان شرکتی است که گزارش‌های فروش ارایه می‌کند. اما این بار یکی از سر تحلیل‌گران شرکت با نام Mat Piscatella، در اقدامی نادر دست به ارایه پیش‌بینی از پرفروش‌ترین بازی‌های سال 2019 زده است. طبق تحلیل‌های وی، در سال جاری نسخه جدید ندای وظیفه تحت عنوان جنگاوری نوین به عنوان پرفروش‌ترین بازی سال دست خواهد یافت. وقتی بدانیم که این فرانچایز در یازده سال گذشته نه بار این عنوان را از آن خود کرده است، جای تعجب چندانی از انتخاب آن در صدر لیست باقی نمی‌ماند. در هر صورت لیست ده بازی پر فروش سال 2019 از نظر Piscatella به شرح ذیل است:

1- ندای وظیفه: جنگاوری نوین

2- NBA 2K20

3- Madden NFL 20

4- سرزمین‌های مرزی 3

5- مورتال کامبت 11

6- جنگ ستارگان: محفل سرنگون

7- گوست ریکان نقطه توقف

8- Kingdom Hearts III

9- دیویژن 2

10- Pokemon Sword and Shield

در حالی که بسیاری از کارشناسان در خصوص جایگاه اول ندای وظیفه متفق‌القول هستند، به وجود عناوینی چون نسخه سوم سرزمین‌های مرزی و همچنین جنگ ستارگان: محفل سرنگون در این لیست انتقاد کرده‌اند. همچنین برخی نیز ابراز کرده‌اند فروش بازی‌هایی مانند نسخه جدید گوست ریکان به مراتب بالاتر خواهد بود و در نتیجه جایگاه آنها نیز در لیست باید بالاتر باشد.

در هر صورت، علی‌رغم افت فروش، NPD پیش‌بینی کرده است صنعت بازی‌های ویدیویی شاهد شش درصد رشد فروش در مقایسه با سال قبل خواهد بود. این مقدار اگر چه نسبت به افزایش 20 درصدی سال 2017 و افزایش 14 درصدی سال 2018 دچار افت شده است، اما همچنان رو به رشد محسوب می‌شود. بیشتر این افزایش نیز مدیون فروش محتوا خواهد بود. به عبارت دیگر، در بازار سخت‌افزار فروش مطلوب کنسول نینتندو سوییچ نمی‌تواند جور کاهش فروش پلی استیشن 4 و ایکس‌باکس وان را بکشد.

نوشته پیش‌بینی پرفروش‌ترین بازی‌های سال 2019 ؛ جدیدترین نسخه کال‌آف‌دیوتی در صدر! اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.