پیش‌بینی ۹ تا ۱۲ میلیون ثبت سفارش برای آی‌فون X تنها در سه روز

زمانی‌که اپل در مراسم رونمایی از آی‌فون‌های جدید خود، قیمت پایه آی‌فون X را برابر با 999 دلار تعیین کرد، بسیاری از علاقه‌مندان از خرید این گوشی منصرف شدند و یا بهتر بگوییم توان پرداخت چنین هزینه‌ای را در خود ندیدند. این در حالی است که هم‌اکنون می‌توان با صرف هزینه‌ای کمتر، مدل‌های دیگری همچون آی‌فون 8 و 8 پلاس و یا حتی آی‌فون 7 و 7 پلاس را خریداری کرد.

اما شواهد حاکی از آن است که این قیمت گزاف هم نتوانسته تاثیر چندانی در تصمیم کاربران برای خرید آی‌فون X داشته باشد. براساس ادعای جون ژانگ (Jun Zhang)، از تحلیل‌گران مرکز Rosenblatt Securities، برای پیش‌فروش آی‌فون X در طی سه روز نخست، بین 9 تا 12 میلیون درخواست برآورد شده است. وی همچنین پیش‌بینی کرد که کاربران چینی حدود 6.5 میلیون درخواست از این تعداد را به خود اختصاص داده‌اند.

در حال حاضر نمی‌توان در خصوص درستی ادعای آقای ژانگ اظهارنظر کرد اما آن‌چه‌که مشخص است تقاضای بالای کاربران برای خرید این اسمارت‌فون است و انتظار می‌رود که بین 5 الی 6 هفته آینده برای خریداران ارسال شود. در همین رابطه، اخیرا مینگ-چی کو نیز عنوان کرد که اپل توانسته با رفع مشکلات موجود در تولید قطعات Face ID، تولید این گوشی را به روال عادی برگرداند، اما باید منتظر آمارهای ارائه شده از سوی این شرکت بود تا درستی ادعاهای تحلیل‌گران درخصوص استقبال بالای کاربران از آی‌فون X مشخص شود.

نوشته پیش‌بینی ۹ تا ۱۲ میلیون ثبت سفارش برای آی‌فون X تنها در سه روز اولین بار در پدیدار شد.