پیش ثبت‌نام بازی Middle-earth: Shadow of War در گوگل پلی‌استور

طرفداران فیلم و بازی ارباب حلقه‌ها از عرضه بازی Middle-earth: Shadow of War برای گوشی‌های اندرویدی بسیار خوشحال هستند. در اوایل این ماه یعنی جولای، این بازی تنها در کشور فیلیپین و برای سیستم‌عامل iOS عرضه شد که البته نسخه‌ای که در اپل استور وجود داشت ورژن نهایی این بازی نبود.

اخیرا کمپانی برادران وارنر حرکت جالبی را صورت داده است که طبق آن فهرستی از بازی‌های سبک RPG را برای طرفدارانش که در گوگل پلی‌استور موجود بوده را فراهم می‌کند و کاربران می‌توانند برای اطلاعات مربوط به تاریخ عرضه و دانلود آن پیش ثبت‌نام کنند.

این پیش ثبت‌نام ارزش خاصی نداشته و تنها اطلاعات خاصی را در مورد نسخه ارائه‌ شده و عرضه جهانی آن در اختیار کاربر قرار می‌دهد و همچنین علاوه‌بر حقایق و مشخصات بازی، تاریخ دانلود آن را نیز منتشر می‌کند.

Middle-earth: Shadow of War

Middle-earth: Shadow of War یک نسخه رایگان در سبک اکشن RPG بوده که داستان تالیون یکی از شخصیت‌های ارباب حلقه‌ها و سفر او به موردر را روایت می‌کند. در این سفر تالیون به جنگ ارتش سایرون رفته و با کمک قهرمانان زیرزمینی به جنگ ارتش اورک‌ها می‌رود.

براساس اخبار منتشر شده در مورد این بازی، تمامی آپدیت‌های مربوط به شخصیت‌های محبوب و معروف ارباب حلقه‌ها مانند تالیون، کلبریمبور، گیملی و گالادریل در Shadow of War وجود دارد.

در این بازی شما در جنگ‌ها شرکت خواهید نمود که حملات خاصی را شامل می‌شود. Nemesis رهبر ارتش سایرون است که شخصیت خاص خود را دارد. Nemesis تحت تاثیر حرکت‌های قهرمانان گیمر قرار دارد در طول سفر تالیون در موردر به‌صورت‌های مختلفی واکنش نشان خواهد داد.

نوشته پیش ثبت‌نام بازی Middle-earth: Shadow of War در گوگل پلی‌استور اولین بار در پدیدار شد.