پیش فروش آی‌فون ۸ و آی‌فون ۸ پلاس برخلاف انتظارات با استقبال زیادی روبه‌رو نشده است!

پیش فروش آی‌فون 8 و آی‌فون 8 پلاس وارد روز هفتم خود شده است. مطابق آخرین بررسی‌ها، میزان درخواست برای رزرو این سری از آی‌فون‌های اپل با کاهش روبه‌رو شده و روند این پیش فروش‌ها مطابق میل اپل نخواهد بود.

جون ژانگ که از تحلیل‌گران مشهور به شمار می‌رود یادداشتی درباره وضعیت پیش فروش آی‌فون 8 و آی‌فون 8 پلاس منتشر کرده که نشان می‌دهد تقاضا برای پیش فروش این دو محصول در مقایسه با آی‌فون 6 و آی‌فون 7 با کاهش همراه بوده است. ژانگ نیز همانند بسیاری از تحلیل‌گران وال استریت معتقد است که مشتریان آی‌فون‌های امسال منتظرند تا پیش فروش آی‌فون X آغاز شود و پس از آن تصمیم بگیرند که کدام یک از آن‌ها را خریداری کنند.

ژانگ اضافه می‌کند که پس از سه روز، میزان پیش فروش آی‌فون 8 در چین و در سایت JD.com به رقم 1.5 میلیون دستگاه رسیده است. در مقایسه می‌توان گفت که آی‌فون 7 پس از سه روز از آغاز پیش فروش خود در چین بیش از 3.5 میلیون تقاضا به همراه داشت. هم‌چنین پیش فروش آی‌فون 8 در سایت China Mobile نیز به 1 میلیون دستگاه رسیده که به مراتب کم‌تر از 2.5 میلیون دستگاه آی‌فون 7 در مدت مشابه سال قبل است. بد نیست بدانید آی‌فون 6 در سه روز اول پیش فروش خود با 3.5 میلیون تقاضا همراه شده بود.

اپل برای نسخه 64 گیگابایتی و 256 گیگابایتی آی‌فون 8 به ترتیب قیمت 699 و 849 دلار تعیین کرده که برای خرید آی‌فون 8 پلاس باید 100 دلار به هر کدام از این قیمت‌ها اضافه کرد. ضمن آن که از امروز عرضه رسمی این دستگاه‌ها آغاز خواهد شد و به زودی به دست مشتریان‌شان خواهد رسید. پیش فروش آی‌فون X نیز از 27 اکتبر آغاز و عرضه آن نیز از روز 3 نوامبر شروع می‌شود. اپل برای نسخه 64 گیگابایتی آی‌فون X قیمت 999 دلار و برای نسخه 256 گیگابایتی نیز قیمتی 1149 دلاری در نظر گرفته است.

نوشته پیش فروش آی‌فون ۸ و آی‌فون ۸ پلاس برخلاف انتظارات با استقبال زیادی روبه‌رو نشده است! اولین بار در پدیدار شد.