چرا باید زیرو کلاینت بخریم ؟

شرکت بهین تکنولوژی سالهاست در زمینه فروش زیرو کلاینت فعالیت دارد. تجربه بهین تکنولوژی نشان میدهد در سالهای اخیر مدیران IT به خرید زیروکلاینت ها علاقمند شده اند. علاقمندی مدیران IT به خرید زیروکلاینت دلایلی دارد. این دلایل میتواند پاسخ به سوال ما باشد. چرا باید زیرو کلاینت بخریم ؟ چون زیروکلاینت ها به عنوان یک راهکار در مقابل راهکار سنتی به کاهش هزینه، نگهداری کاراتر وافزایش امنیت اطلاعات کمک میکنند.

شرکت بهین تکنولوژی دلیل محبوبیت زیرو کلاینتها را به سه دسته کلی تقسیم میکند. کاهش هزینه، نگهداری کاراتر، افزایش امنیت اطلاعات.برای هر یک از سه عامل اصلی، زیرمجموعه هایی هم وجود دارد. با خواندن مطلب پیشرو، برایتان پر واضح میشود که چرا باید زیرو کلاینت بخریم ؟

اگر شما مدیر یک مجموعه به روز وفعال هستید، پیشنهاد میکنیم خواندن این رپورتاژ پرمحتوا را از دست ندهید. برای درک بهتر این محصول حتما این مقاله را تا آخردنبال کنید.

همانطور که پیشتر گفتیم کارشناسان با تجربه بهین تکنولوژی اعلام کرده اند، عوامل علاقمندی مدیران IT به زیروکلاینت ها به سه دسته کلی تقسیم میشود. 1)کاهش هزینه 2)نگهداری راحت تر3)افزایش امنیت حتما برایتان سوال است چطور زیرو کلاینتها میتوانند به کاهش هزینه کمک کنند؟

 

  • عامل اول: کاهش هزینه ها با خرید زیروکلاینت:

با استفاده از بکارگیری زیروکلاینت امکان کم کردن هزینه ها وجود دارد. به پنج دلیل زیر شما میتوانید با سفارش این کالا برای هزینه ها مدیریت بهتری داشته باشید.

1)          کاهش هزینه سخت افزار، نگهداری و بروزرسانی آن

2)          کاهش هزینه های کلی مالکیت TCO

3)          کاهش زمان و هزینه مدیریت از طریق مدیریت متمرکز

4)          بهره برداری بهتر از منابع سخت افزاری و به کارگیری بهینه آنها (CPU، دیسک، برق، حتی حافظه)

5)          کاهش هزینه های جاری (برق PC ها ، گرمای تولیدی ، فضای اداری) –Green Environment

گذشته از علتهای مالی برای پاسخ به اینکه چرا باید زیرو کلاینت بخریم ؟ دلایل فنی هم وجود دارد. در ادامه به بیان این علتها میپردازیم تا فقط به دلایل مالی نپرداخته باشیم.

  • عامل دوم: نگهداری کاراتر با سفارش زیروکلاینت:

یکی از پاسخهای اصلی به اینکه چرا باید زیرو کلاینت بخریم ؟ سهولت نگهداری است. مدیران IT زمان زیادی را صرف نگهداری و ارتقای شبکه های سنتی مینمایند. با استفاده از زیرو کلاینت این موضوع تا حد زیادی ساده تر میشود. به طورکلی زیرو کلاینتها به دلایل زیر در مقایسه با راهکارهای سنتی کارآمدتر هستند.

1)          نگهداری کاراتر و آسانتر سیستم عامل کاربران هر سازمان

2)          نگهداری Desktop کاربران در مرکز داده. بنابراین از مزایای پشتیبان گیری متمرکز و مانیتورینگ یکپارچه بهره میبریم.

3)          قطعی کمتر و حفظ فایل های کاربران استفاده کننده از زیرو کلاینت

4)          سهولت ارتقاء نرم‏ افزار و سخت‏ افزار کاربران (Virtual Hardware)

5)          امکان پاسخ سریعتر به درخواست و رفع مشکلات کاربران نسبت به راهکارهای سنتی

6)          امکان ارتقا سریع به سیستم عاملهای‏ جدید

بنابراین سهولت نگهداری عامل دیگر خرید زیروکلاینت است که مدیران حرفه ای IT به آن اهمیت میدهند. توجه کنید که برای برخی از شرکتها مدیریت هزینه و یا حتی راحتی نگهداری سیستمها چندان مهم نیست. پس اینجا فقط افزایش امنیت اطلاعات اهمیت پیدا میکند. سومین دلیل در پاسخ به اینکه چرا باید زیرو کلاینت بخریم ؟

  • عامل سوم: افزایش امنیت با زیروکلاینت:

بین مدیران فناوری اطلاعات، زیروکلاینتها به امنیت بالا مشهورند. دلیل اصلی ترغیب بسیاری از شرکتها برای خرید این محصول، بالا بردن امنیت اطلاعات است. در دنیای امروز جلوگیری از نشت اطلاعات به قدری مهم است که میتوان با خرید زیرو کلاینت روی آن سرمایه گذاری کرد.

1)          کنترل دسترسی کاربران به CD Drive, USB ، External HDD و امنیت بیشتر اطلاعات سازمانی.

2)          امکان بهره گیری از قابلیت های پیشرفته Clustering مانند HA، DRS و … درنتیجه سرویس دهی با حداقل وقفه

3)          قابلیت جداسازی سیستم عامل از نرم افزارها (Application Virtualization)

4)          اعمال مؤثرتر محدودیت بر کاربران

5)          ارتقاء امنیت و سهولت دسترسی از طریق تجمیع کردن و یکپارچه‏ سازی داده‏ های کاربران در مرکز داده (در راه کارهای DLP بر استفاده از VDI تاکید شده است)

با توجه به همه دلایلی که به آن اشاره کردیم، بسیاری از مدیران به زیروکلاینت ها علاقمند شده اند. به زودی همه سازمانهای کوچک و بزرگ از مزایای ویژه زیرو کلاینت ها مطلع و بهره مند میگردند. توجه کنید که داشتن تخصص برای  پیاده سازی و راه اندازی زیروکلاینت تاثیر زیادی بر بهره وری سیستم خواهد داشت. پس حتما از تجربه کارشناسان ما در بهین تکنولوژی استفاده کنید.

همانطور که مطالعه کردید، سفارش، خرید و راه اندازی زیرو کلاینتها کاملا تخصصی است. شما میتوانید برای گرفتن مشاوره خرید با شماره بهین تکنولوژی 021-86043306 تماس بگیرید. مشاوران ما به صورت رایگان اطلاعات لازم برای خرید زیروکلاینت را به شما ارئه مینمایند.

همچنین میتوانید انواع زیرو کلاینتها را روی سایت بهین تکنولوژی به آدرس behin.net مشاهده نمایید.

ممکن است شما برای برآورده هزینه ، مدت زمان راه اندازی زیرساخت و سایر موارد نیاز به اطلاعات بیشتری داشته باشید. ما روی پشتیبانی آنلاین بهین تکنولوژی به سوالات شما پاسخ میدهیم.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته چرا باید زیرو کلاینت بخریم ؟ اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.