چرا دکتر ساینا بهترین سامانه مشاور آنلاین پزشکی در حال حاضر محسوب می‌شود؟

پیشرفت تکنولوژی خدمت زیادی به تمام علوم به خصوص علم پزشکی کرده است. در حال حاضر بسیاری از فعالیت‌های ما به کمک تکنولوژی انجام می‌شوند. در واقع استفاده از اینترنت باعث صرفه‌جویی در زمان و همچنین هزینه ما می‌شود. در شرایطی که شیوع کرونا در سراسر جهان علاوه بر تلفات جانی، ضربه زیادی به فعالیت‌های اقتصادی، آموزشی و درمانی زد، لزوم استفاده از سرویس های آنلاین بیش از گذشته حس می‌شود.

برخی از فعالیت‌ها به صورت دورکاری و در منزل ادامه پیدا کرد و بسیاری از مراکز اداری و تجاری تعطیل شدند. در این بین پزشکان مثل همیشه کمک زیادی به درمان و مراقبت‌های درمانی کردند؛ اما بسیاری از خدمات پزشکی از جمله خدمات مشاوره و پوست که در اولویت درمان قرار نداشتند، موقتاً تعطیل شدند. در نتیجه بسیاری از خدمات پزشکی و همچنین نوبت‌های ویزیت به تعویق افتاد. شیوع کرونا، بر نیاز به سامانه‌ای آنلاین برای خدمات پزشکی تأکید کرد. دکتر ساینا یکی از همین سامانه‌های مشاوره آنلاین پزشکی است که برای پاسخ‌گویی به این نیاز طراحی شده است.

چرا باید از خدمات مشاوره آنلاین پزشکی استفاده کنیم؟

همان‌طور که می‌دانید بسیاری از مطب‌های پزشکی در این دوران، موقتاً تعطیل شدند. با توجه به انتقال این ویروس از هوا و تنفس، امکان رفت‌وآمد برای بیماران، به خصوص سالمندان دشوار شد. همچنین از سوی جامعه پزشکان درخواست شده، برای چکاپ‌های دوره‌ای، آزمایش‌ها، مشاوره‌ها و به طور کلی مواردی که اولویت درمانی ندارند، به مراکز پزشکی مراجعه نشود.

از آنجایی که مراجعه حضوری به مراکز پزشکی می‌تواند احتمال انتقال این ویروس را بالا ببرد، خدمات مشاوره آنلاین دکتر ساینا با بیش از 450 پزشک در 44 تخصص بهترین راه حل برای این مشکل محسوب می‌شود. به صورت کلی هدف از ایجاد سرویس های مشاوره آنلاین پزشکی جلوگیری از مراجعه غیر ضروری به پزشک است. از مزایا سامانه های مشاوره از راه دور یا تله مدیسین (Tele-Medicine) می‌توان به لیست زیر اشاره کرد:

1.    امکان ثبت و نگهداری اطلاعات، داده‌ها و سوابق بیماری:

در شرایطی که سوابق بیماری، تجویزها و  داروهای درمان به کمک پزشکان می‌آیند، وجود فضایی که همه این اطلاعات را نگهداری کند کمک بزرگی به آن‌ها می‌کند.

2.    کاهش هزینه‌های رفت‌وآمد :

از آنجایی‌که مطب‌های پزشکان در نقاط مختلف شهر وجود دارد، خدمات پزشکی آنلاین و در منزل هرکس، باعث کاهش هزینه حمل و نقل شده و کمک زیادی به بیماران می‌کند.

3.    صرفه‌جویی در زمان :

با مراجعات آنلاین پزشکی هدر رفت زمان برای گرفتن نوبت و معطلی برای ویزیت نخواهیم داشت.

4.    راحتی برقراری ارتباط:

برقراری ارتباط بین پزشک و کاربر در این سامانه به راحتی قابل انجام است.

موارد فوق تنها بخشی از مزایا خدمات مشاوره پزشکی آنلاین محسوب می‌شوند که بیشتر مورد توجه قرار دارند.

برای دریافت مشاوره آنلاین پزشکی از وبسایت دکتر ساینا همین حالا روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.drsaina.com/ConsultationDoctor/مشاوره-آنلاین/

چرا مشاوره آنلاین پزشکی دکتر ساینا را انتخاب کنیم؟

امروزه سامانه‌های متعددی امکان مشاوره آنلاین پزشکی را فراهم کرده‌اند. در فضایی که بسیاری از افراد از این سامانه‌ها برای درمان استفاده می‌کنند، انتخاب بهترین سرویس کار دشواری است. اما چرا در میان سامانه‌های مشاوره آنلاین دکتر ساینا بهترین انتخاب است؟

  1. امکان برقراری ارتباط به صورت تلفنی، متنی و صوتی: متناسب با شرایط و نیازهای هر فرد روش‌های مختلفی طراحی شده است تا کیفیت گفتگو افزایش یابد.
  2. امکان دریافت نوبت آنلاین برای مراجعه حضوری: این امکان از هدررفت زمان در دریافت نوبت به صورت تلفنی و حضوری با منشی جلوگیری می‌کند.
  3. پشتیبانی 24 ساعته وبسایت: در صورت هر مشکلی می‌توانید در هر ساعتی از روز با پشتیبان‌های دکتر ساینا درارتباط باشید.
  4. امکان بازگشت هزینه: در صورت عدم رضایت از مشاوره، کاربر می‌تواند درخواست عودت هزینه دهد.
  5. پایین بودن هزینه ویزیت: با توجه به مشاوره با پزشکان فوق تخصص و متخصص در تمامی حوزه‌های پزشکی، هزینه‌ها بسیار مقرون به صرفه هستند.
  6. امکان مشاهده نظرات کاربران: بعد از پایان یافتن مشاوره شما امکان ثبت نظر و امتیاز به مشاوره آنلاین پزشکی خود را دارید. همچنین می‌توانید از نظرات کاربران برای انتخاب بهترین پزشک استفاده کنید.
  7. امکان مشاهده سوابق: اولین قدم برای اعتماد به یک سامانه آنلاین مشاوره پزشکی دیدن سوابق پزشکان است. جلوی اسم هر پزشک سوابق و شماره نظام پزشکی او قابل رویت است.

چطور از دکتر ساینا مشاوره آنلاین پزشکی دریافت کنیم؟

با مراجعه به سایت دکتر ساینا و عضویت در سامانه و جستجوی نوع بیماری لیست پزشکان برای کاربر نمایش داده می‌شود. مراجعه‌کننده امکان این را دارد تا خودش در میان این لیست پزشک مورد نظر را انتخاب کند. همچنین می‌تواند از دکتر ساینا برای پیدا کردن بهترین مشاوره آنلاین پزشکی کمک بگیرد. با انتخاب پزشک و پرداخت هزینه پیام کاربر برای پزشک ارسال می‌شود. در دکتر ساینا امکان بارگزاری عکس جواب آزمایش، صوت و هرگونه پیغام متنی فراهم است.

سخن آخر

به نظر می‌رود در آینده‌ای نه چندان دور شاهد تغییر رفتار در حوزه پزشکی باشیم. ما با استفاده از خدمات مشاوره آنلاین پزشکی مثل وبسایت دکتر ساینا در هر زمان و مکانی به پزشک دسترسی داریم و برای تمام دغدغه‌های لحظه‌ای خود می‌توانیم در لحظه با پزشک گفتگو کنیم. سامانه مشاوره آنلاین پزشکی دکتر ساینا به خوبی نیازهای بیماران را شناسایی کرده و با کیفیت‌ترین خدمات را به کاربران ارائه می‌دهد رکورد یک میلیون مشاوره موفق گویا این موضوع است. کافیست یکبار از این خدمات استفاده کنید تا برای همیشه خاطره خوش ارتباط با پزشک در ذهن شما ثبت شود.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته چرا دکتر ساینا بهترین سامانه مشاور آنلاین پزشکی در حال حاضر محسوب می‌شود؟ اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.