چرا سامسونگ انتظار دارد فروش گلکسی S9 از گلکسی S8‌ بیشتر باشد؟!

برخلاف برخی شایعات که نشان می‌دادند احتمالا سامسونگ استاندارد قیمتی بالاتری را برای گلکسی S9 خود در نظر می‌گیرد و گوشی گلکسی S9 پلاس را با قیمت اندکی گران‌تر به فروش می‌رساند، قیمت پرچم‌داران جدید این کمپانی تقریبا بدون تغییر باقی‌ ماند.

با وجود تشابه قیمتی این دستگاه‌ها در ایالات‌متحده، مشتریان اروپایی بایستی مبلغ ۸۵۰ یورو (۱۰۵۰ دلار) و ۹۵۰ یورو (۱۱۷۰ دلار) را برای هندست‌های جدید و پیشرفته سامسونگ بپردازند.

با این‌حال سامسونگ اعتقاد دارد که میزان فروش سالیانه گوشی‌های گلکسی S9 و S9 پلاس در مقایسه با هندست‌های گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس بالاتر خواهد بود. دلیل پشت پرده بیانیه DJ Koh به انتشار بسیار زودتر از موعد پرچم‌داران سال ۲۰۱۸ مربوط می‌شود که زمان بیش‌تری را جهت فروش در اختیار آن‌ها قرار خواهد داد.

در سال جاری گلکسی S9 به بازار عرضه خواهد شد و این زودتر از دوره زمانی مشابه برای عرضه گلکسی S8 است و از آن‌جا که به منظور افزایش میزان تقاضا قصد ارایه استراتژی‌های بازاریابی مختلفی را داریم، من معتقدم که میزان فروش کلی بهتر خواهد شد.

اکنون در ایالات‌متحده و سراسر اروپا امکان پیش‌ سفارش هر ۲ پرچم‌دار سامسونگ وجود دارد. اما در خوش‌بینانه‌ترین حالت این اسمارت‌فون‌ها تا پیش از روز ۱۶ مارس به فروش نخواهند رفت.

با وجود این‌که گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس عرضه‌کننده هیچ‌گونه نوآوری به بازار نیستند، اما شاهد بهبودهایی اساسی در برخی ویژگی‌های پرکاربرد برای مشتریان بوده‌اند. موضوعی که به گفته سامسونگ مورد درخواست کاربران بوده است. قابل پیش‌بینی است که پس از سال جاری بتوان شاهد نتایج عرضه یک گوشی بازنگری شده در عوض یک گوشی با نوآوری مجدد باشیم.

نوشته چرا سامسونگ انتظار دارد فروش گلکسی S9 از گلکسی S8‌ بیشتر باشد؟! اولین بار در پدیدار شد.