چطور تحلیل آماری‌های پرحجم را سریع انجام بدیم؟

تحلیل آماری حاوی تفسیر و تحلیل به وسیله نمودارها و جدول های آماری است، به شکلی که یک تصویر واضح و شفاف از داده ها و استنباطی که نتیجه استخراج نکته های پژوهشی و کلیدی است را در اختیار افراد قرار می دهد. این تحلیل ها در برخی موارد بسیار پر حجم است و نیازمند این است که افرادی حرفه ای با سرعت بالایی آن را انجام دهند،که این امر مستلزم تسلط به نرم افزارهای آماری است. در حال حاضر تصور اینکه محاسبات مربوط به تجزیه و تحلیل آماری به شکل دستی انجام پذیرد بسیار سخت و زمان بر است، بنابراین اگر برای نوشتن بخش تجزیه تحلیل آماری مقاله، پایان نامه یا نتایج پژوهشی تان که حجم بالایی دارد و زمان نیز برایتان مهم است، نیازمند تحلیل و گزارش هستید، بهترین گزینه واسپاری آنها به آماریست های متخصص است. در غیراین صورت، اگر توسط خودتان انجام شود نیازمند زمان و انرژی بسیاری خواهد بود.

پرکاربردترین روش های تحلیل اماری کدامند؟

نرم افزارهای آماری از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و هر کدام از آن ها مزیت ها و مشخصه های خاص خود را دارند، اما پرکاربردترین این نرم افزارها که امکان استفاده در هر دو بخش آمار توصیفی و آمار استنباطی را دارند شامل نرم افزارهای Stata, Minitab و SAS, R و SPSS می باشد. این نرم افزارها امکانات و ابزار مناسبی را در اختیار کاربران قرار می دهند تا به این ترتیب بتوانند تجزیه و تحلیل آماری را با شیوه صحیح انجام دهند. یکی از شناخته شده ترین نرم افزارهای آماری، SPSS است که امکان پوشش دهی طیف وسیعی از آزمون های آماری را دارد. از قابلیت های این نرم افزار امکان شفاف سازی و بررسی اطلاعات و کدبندی برخوردار  است.

آیا بیرون سپاری تحلیل آماری پایان نامه قابل اعتماد است؟

نکته قابل توجه در زمینه بیرون سپاری تحلیل آماری یافتن یک مرکز برای انجام تحلیل های آماری سریع و دقیق است. در صورتی که به یک شرکت قابل اعتماد مراجعه نکنید امکان ایجاد هرگونه مشکلی برای شما وجود خواهد داشت. امروزه، شرکت ها و مراکز زیادی وجود دارند که ادعا می کنند قادر هستند تحلیل های پیچیده آماری ارزان برایتان انجام دهند. در مورد مسئله واسپاری تحلیل آماری، مهم ترین مسئله تخصص صد در صد و توانمندی کار با نرم افزارهای آماری است که هنگام واگذاری پایان نامه باید این مسئله را مد نظر داشته باشید. در ارجاع تحلیل آماری، فرد متخصص باید دقیقا، در رشته مورد نظر شما تخصص داشته باشد. در صورتی که متخصص آمار به رشته و پژوهش مورد نظر شما مسلط باشد، برای دسترسی به سریعترین نتایج، از بهترین راه حل های ممکن استفاده می کند و همین امر موجب کاهش خطا در حین کار خواهد شد.

وب سایت ایران تایپیست به عنوان یکی از مراکز قدیمی، معتبر و قابل اعتماد آنلاین شناخته میشود که با بکارگیری بیش از 2000 تحلیل گر آماری مجرب و حرفه ای در کلیه رشته های دانشگاهی، رکوردار بیشترین خدمات دانشجویی اینترنتی انجام داده شده در کل کشور است. این افراد علاوه بر تسلط بر نرم افزارهای آماری از آشنایی کامل با دانش آمار و آزمون های آماری آکادمیک برخوردار هستند. ضمن اینکه خدمات ایران تایپیست گارانتی داشته و از لحاظ هزینه انجام تحلیل آماری بسیار مقرون به صرفه است.

هزینه انجام تحلیل آماری در ایران تایپیست چقدر است؟

درمورد تعرفه انجام تحلیل آماری در ایران تایپیست باید گفت که این هزینه ارتباط مستقیمی با رشته، حجم کار، نوع نرم افزار تحلیل آماری و مدت زمان درخواستی برای تحویل دارد. با این  وجود، به طور میانگین هزینه های ایران تایپیست در مقایسه دیگر شرکتها بسیار مقرون به صرفه و با امکان پرداخت اقساطی است.

در ایران تایپیست خدمات دانشجویی ارزان است، چراکه هر چقدر افراد تسلط بیشتری داشته باشد، در نتیجه روند کار آسان تر انجام می گیرد و براساس این شرایط هزینه ها نیز کاهش پیدا خواهد کرد. ایران تایپیست طی همکاری با 2000 کارشناس آمار حرفه ای با قابلیت دسته بندی متخصصان در قالب رشته ها و تخصص های مختلف و تسلط بر انواع نرم افزارهای آماری، پایتون، متلب ، ایویوز، SPSS، PLS این مهم را با قیمت بسیار مناسب امکانپذیر کرده است.

برای ثبت سفارش انجام تحلیل آماری به سایت ایران تایپیست به ادرس www.irantypist.com مراجعه کنید. البته باید به این مطلب اشاره کرد که هزینه های موجود در سایت بدون محاسبه هزینه ی دیتا انتری است و با توجه به حجم و نمونه این هزینه ها متفاوت هستند.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته چطور تحلیل آماری‌های پرحجم را سریع انجام بدیم؟ اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.