چگونه خودمان طراحی سایت کنیم و کسب و کار اینترنتی راه‌ بیاندازیم؟

برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی اولین قدمی که باید بردارید طراحی سایت است، اگر برای شما طی کردن این مسیر دشوار به نظر می‌رسد، پیشنهاد می‌کنم این مقاله را مطالعه کنید تا شما را با روشی بسیار آسان برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی و طراحی سایت آشنا کنیم.

با مطالعه این مطلب شما می‌آموزید که چطور می‌توانید نام و فضای میزبانی مناسبی برای کسب و کار آنلاین خودتان پیدا کنید و همچنین چگونه طراحی سایت و تولید محتوا را نیز خودتان انجام دهید یا برو‌ن‌سپاری کنید.

قدم اول: انتخاب یک نام مناسب و ثبت دامنه

هر وب سایتی که تا امروز به آن سر زده اید دارای یک نام بوده است، نام وب سایت که معمولاً با نام دامنه آن نیز یکی است می تواند در سرنوشت کسب و کار اینترنتی شما اهمیت بسیاری داشته باشد.

اگر بتوانید یک نام خوب پیدا کنید که تلفظ آن راحت باشد و به یادها بماند و نشان‌دهنده نوع فعالیت شما نیز باشد که تا الان توسط فرد دیگری به ثبت نرسیده است، یک گام مهم برای شروع را برداشته‌اید.

با جستجوی کلمه ثبت دامنه و مراجعه به سایت هایی که این کار را انجام میدهند می توانید نام های آزاد را پیدا کرده و نام مد نظرتان را ثبت کنید.

 

قدم دوم: انتخاب یک فضای میزبانی مناسب

سایت شما برای در دسترس بودن نیاز به یک فضای میزبانی مناسب دارد در اصطلاح به این فضا هاست گفته می شود.

یک هاست خوب باید همیشه در دسترس باشد و دارای سرعت عالی و امنیت مناسب نیز باشد،  می‌توانید با جستجوی کلمه بهترین هاست و تحقیق در این زمینه یک هاست مناسب را پیدا کنید.

 

 قدم سوم: طراحی سایت

برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی نیاز به یک سایت دارید، شاید کمی عجیب به نظر برسد اما خودتان هم می توانید یک سایت مناسب را خیلی سریع و در کمتر از ۳۰ دقیقه راه اندازی کنید.

برای راه‌اندازی سایت خودتان در کمتر از ۳۰ دقیقه می توانید جمله زیر را در گوگل جستجو کنید و وارد لینک اول شوید:

راه‌اندازی کسب و کار آنلاین در 29 دقیقه مدیر وب

همچنین می توانید راه اندازی سایت را برون سپاری کنید، با تحقیق در مورد بهترین شرکت های طراحی سایت و مشاهده نمونه کارها و مشتریان قبلی آنها می‌توانید یک شرکت طراحی سایت مناسب را برای راه اندازی سایت تان انتخاب کنید.

قدم چهارم: تولید محتوا در سایت

اگر تا اینجا پیش آمده اید و سایت خودتان را نیز راه اندازی کرده اید اکنون وقت تولید محتوا رسیده است! شما نیاز دارید برای صفحه اصلی، صفحات دسته بندی، صفحات محصول و مقالات خود محتوا تولید کنید.

تولید محتوای وب سایت تان را نیز می توانید به دو شکل انجام دهید، یا خودتان آن را بیاموزید و شروع به نوشتن کنید و یا این کار را نیز برون سپاری کنید.

اگر می خواهید خودتان تولید محتوای کسب و کار آنلاین تان را به دست بگیرید نیاز دارید تولید محتوا را به طور کامل بیاموزید و به شکلی محتوا تولید کنید که برای کاربرهای شما و همچنین گوگل جذابیت کافی را داشته باشد.

برای یادگیری تولید محتوا در سایت خودتان، جمله زیر را در گوگل جستجو کنید و وارد لینک اول شوید:

دوره محتوا نویسی برای سایت مدیر وب

اگر می خواهید این بخش را نیز برون سپاری کنید می توانید با جستجو در اینترنت شرکت ها و افرادی را پیدا کنید که سرویس تولید محتوا را ارائه می کنند، با بررسی کردن نمونه کارهای قبلی و مشتریان آنها می توانید گزینه مناسب را شناسایی کرده و تولید محتوای سایت تان را برون سپاری کنید.

قدم بعدی چیست؟

اکنون سایت شما آماده است و می توانید تبلیغات خود را آغاز کنید برای دیده شدن سایت تان در اینترنت با وجود هزاران رقیبی که فعال هستند نیاز به مشاور و همراه دارید تا به شما کمک کند مسیر درست را پیدا کنید.

اگر بخواهید همه راه ها را با سعی و خطا شناسایی کنید هزینه زیادی را متحمل می شوید که برای شما نتایج خوبی را ارمغان نخواهد آورد.

آزمون و خطا در دنیای اینترنت کاری بسیار پرهزینه است و حتی کسب و کارهای بزرگ نیز نمی‌توانند تحمل این موضوع را برای مدت طولانی داشته باشند.

پیشنهاد می کنیم اطلاعات خود را در زمینه راه اندازی کسب و کار اینترنتی و روشهای افزایش فروش آنلاین پیوسته بروز کنید.

منابع زیادی برای یادگیری به زبان فارسی و انگلیسی وجود دارند که می توانید با جستجو در اینترنت آنها را پیدا کنید، ما اینجا دو منبع انگلیسی و یک منبع فارسی را برای این موضوع به شما معرفی می کنیم:

وب سایت اول: udemy.com

وب سایت دوم: modireweb.com

وب سایت سوم: lynda.com

با مراجعه به هر یک از وبسایت های فوق می توانید اطلاعات خود را در زمینه راه اندازی کسب و کار اینترنتی و روشهای فروش آنلاین افزایش دهید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته چگونه خودمان طراحی سایت کنیم و کسب و کار اینترنتی راه‌ بیاندازیم؟ اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.