چگونه یک قاب گوشی آیفون با باتری خریداری کنیم ؟

آیفون SE یک اسمارت فون حساس و شکننده محسوب می شود و دلیل این حساسیت نیز جنس بدنه آن است که تلفیقی از آلومینیوم و شیشه است. از این رو برای افزایش دوام این دستگاه حتما بایستی یک کیس برای آن تهیه نمود. همچنین از آنجا که این گوشی از عملکردی ضعیفی در باتری خود برخوردار است توصیه می شود در صورت خرید کیس یک نمونه شارژردار آن را برگزینید. در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین کیس های باتری دار برای آیفون SE بپردازیم.

کیس-باتری Alpatronix iPhone SE

alpatronix-iphone-se-battery-case-620x465

مزایا معایب
ظرافت در ساخت جنس پلاستیک براق مستعد،جذب بالای اثر انگشت
قیمت مناسب
رنگبندی گسترده
قیمت در سایت آمازون ۲۷ تا ۲۸ دلار

این کیس از ویژگی هایی چون باتری ۲۴۰۰ میلی‌آمپرساعت و یک صفحه نشانگر LED جهت نمایش وضعیت شارژ باتری کیس برخوردار می باشد همچنین این وسیله از نظر کیفیت و جنس بامپر نیز در درجه مناسبی قرار می گیرد. ضخامت این کیس ۱۵٫۲ میلیمتر و در رنگ‌های مشکی، آبی، سبز، صورتی و سفید موجود است. همچنین در زمان استفاده از آن تمامی دکمه ها به سادگی در دسترس هستند.

کیس باتری دار Maxboost Atomic S

maxboost-atomic-s-iphone-se-case-620x465

مزایا معایب
قیمت نسبتا مناسب در زمان استفاده آداپتور جک صدا و پایه نگهدارنده به‌نظر ضعیف می‌آیند.
پایه نگهدارنده یکدست
قیمت در سایت آمازون ۳۰ دلار

کیس Maxboost Atomic S ظاهری زیبا و چشم نواز داردو با بهره مندی از باتری ۲۴۰۰mAh خود قادر به ذخیره تا  ۱۲۰% شارژ در خود است. این کیس نیز از یک صفحه نمایشگر بهره می برد.

کیس باتری دار Mophie Space Pack

mophie-space-pack-620x465

مزایا معایب
بهره مندی از حافظه جانبی ۱۶ تا ۶۴ گیگابایتی قیمت بسیار بالا
رنگبندی متنوع ظرفیت باتری ۱۷۰۰ میلی آمپری
گارانتی ۲ ساله
حدود قیمت ۱۵۰ دلار

این کیس یکی از گران ترین کیس های باتری داری لیست امروز محسوب می شود اما می توان گفت قیمت بالای آن چندان بی دلیل هم نیست و در ازای پرداخت چنین قیمتی شما از یک باتری ۱۷۰۰ میلی آمپری به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه جانبی بهره مند خواهید شد. این محصول با حافظه های ۳۲ گیگابایتی به قیمت ۲۰۰ دلار و ۶۴ گیگابایتی با ۲۵۰ دلار نیز در دسترس می باشد که می توانند یک گزینه بسیار مناسب برای آیفون های ۱۶ گیگابایتی باشند.

کیس-باتری Skiva PowerFlow iPhone SE

skiva-powerflow-iphone-se-battery-case-620x465

مزایا معایب
قیمت بسیار مناسب ضعیف بودن قسمت پایین کیس
حدود قیمت در سایت آمازون ۲۰ دلار

این دستگاه با قیمت ۲۰ دلاری خود لقب ارزان ترین کیس باتری دار این لیست را به خود اختصاص می دهد. ابزاری که با دارا بودن یک باتری ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعتی قادر به تامین ۷۵% باتری گوشی شما خواهد بود.

کیس باتری دار Unu Aero Wireless

unu-aero-wireless-iphone-se-case-620x465

مزایا معایب
بهره مندی از قابلیت شارژ بی سیم قیمت نسبتا بالا
ظاهر زیبا و جذاب
حدود قیمت در سایت آمازون ۳۵ دلار

این کیس از ظاهر زیبا و شکیلی برخوردار است و همچنین با دارا بودنیک باتری ۲۰۰۰ میلی آمپری به همراه بدنه ای محکم و با استقامت می تواند ابزاری مناسب برای همراهی آیفون شما باشد.

کیس باتری دار ZeroLemon 4600 mAh

zerolemon-4600-mah-battery-case-for-iphone-se-620x465

مزایا معایب
مجهز به باتری قابل جدا شدن با ظرفیت ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعت حجم زیاد دستگاه
کاملا ضد شوک طراحی مایوس کننده
بهره مندی از پایه نگدارنده به همراه قفل گیره ای
حدود قیمت در سایت آمازون ۵۰ دلار

کیس باتری دار ‏ZeroLemon ‎‏ یکی از آیتیم های این لیست است که با دارا بودن یک باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی مناسب افراد پر مشغله است. باتری این کیس قادر به ۲ بار شارژ نمودن کامل دستگاه شماست. همچنین این دستگاه از ۳ لایه مختلف تشکیل شده است که علیرغم ضخامت ۲۰ میلیمتری آن می تواند محافظی قوی و با کیفیت برای آیفون SE شما باشد. این دستگاه همچنین قادر است از گوشی شما در برابر شوک و گرد و غبار نیز محافظت نماید.