چگونگی دریافت درگاه پرداخت اینترنتی

پرداخت اینترنتی نوعی پرداخت الکترونیکی است که از طریق آن دارندگان کلیه کارت‌های بانکی عضو شتاب می‌توانند با استفاده از مشخصات کارت بانکی خود شامل شماره کارت، رمز دوم، تاریخ انقضاء و کد اعتبار سنجی (CVV2) نسبت به خرید کالا یا خدمات به‌صورت اینترنتی از طریق درگاه‌های پرداخت اینترنتی اقدام کنند. در ادامه می‌توانید شرایط و مدارکی که پذیرندگان یا همان فروشندگان جهت استفاده از خدمات درگاه پرداخت اینترنتی لازم دارند را ببینید.
 
شرایط موردنیاز برای پذیرندگان جهت استفاده از خدمات درگاه پرداخت اینترنتی
 
دارا بودن مجوزهای شغلی معتبر حقوقی و حقیقی (پروانه کسب و یا جواز کار) مرتبط با فعالیت موردنیاز در اینترنت و نیز اقامتگاه قانونی
دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی
رعایت قوانین عمومی کشور و قانون تجارت الکترونیک جمهوری اسلامی ایران
عدم منع فعالیت ازنظر نظام بانکی کشور
دارا بودن وب‌سایت آماده جهت فروش اینترنتی
ارتباط بین زمینه فعالیت سایت و شرح فعالیت‌های مشخص شده در مجوزهای شغلی
 
مدارک موردنیاز برای پذیرندگان جهت استفاده از خدمات درگاه پرداخت اینترنتی (ویژه اشخاص حقوقی)
 
تکمیل فرم آنلاین ثبت‌نام خدمات پرداخت اینترنتی
تصویر صفحه اول دفترچه حساب بانکی به نام شرکت و موسسه نزدیکی از شعب بانک‌های کشور
تصویر برابر اصل کارت ملی و شناسنامه مدیران و مسئولین صاحب‌امتیاز
تصویر برابر اصل روزنامه رسمی (دارای شناسه ملی) و آگهی آخرین تغییرات و یا پروانه کسب یا جواز کار
آگهی تأسیس شرکت
شماره اقتصادی اخذشده از سازمان امور مالیاتی
 
مدارک موردنیاز برای پذیرندگان جهت استفاده از خدمات درگاه پرداخت اینترنتی (ویژه اشخاص حقیقی)
 
تکمیل فرم آنلاین ثبت‌نام خدمات پرداخت اینترنتی
تصویر صفحه اول دفترچه حساب بانکی به نام شخص نزدیکی از شعب بانک‌های کشور
تصویر برابر اصل کارت ملی و شناسنامه
تصویر برابر اصل اجاره‌نامه یا سند مالکیت محل کار یا سکونت
درصورتی‌که تمایل دارید درگاه پرداخت اینترنتی دریافت کنید می‌توانید با یکی از ۱۲ شرکت پرداخت دارای مجوز از شاپرک تماس بگیرید.
 
برای ارتباط با ۱۲ شرکت پرداخت دارای مجوز از شاپرک می‌توانید به صفحه‌ی این شرکت‌ها در راه پرداخت مراجعه کنید.