چیلیوری با دیجی‌کالا برای جذب سرمایه وارد مذاکره شد

 
«چیلیوری» سرویس ثبت سفارش آنلاین غذا که به تازگی خبر از ادغام «ریحون» دیگر بازیگر این حوزه با آن منتشر شده حالا اعلام می‌کند که به دنبال جذب سرمایه‌ از سمت «دیجی‌کالا» بزرگترین خرده‌فروشی آنلاین کشور است.
 
 این شرکت با انتشار بیانیه‌ای ضمن تکذیب خرید خود توسط دیجی‌کالا تاکید کرده که آنها در حال مذاکره برای فروش خود به دیجی‌کالا نیستند؛ بلکه در مرحله مذاکره برای جذب سرمایه از سمت این شرکت فعال در حوزه تجارت الکترونیکی قرار دارند.
در این بیانیه‌ با اشاره به این موضوع آمده است: «در روزهای اخیر خبر نادقیقی مبنی بر خرید چیلیوری توسط دیجی‌کالا منتشر شده است. چیلیوری در ماه‌های گذشته با سرمایه‌گذاران متعددی برای جذب سرمایه در‌حال مذاکره بوده است. موضوع سرمایه‌گذاری دیجی‌کالا در چیلیوری همچنان در حال بررسی بوده و مذاکرات هنوز نهایی نشده است.»
در این بیانیه‌ تاکید شده است که با توجه به این نکته که دیجی‌کالا پیش از این نیز سرمایه‌گذاری‌های استراتژیک در حوزه‌های مختلف داشته است، این سرمایه‌گذاری، در‌ صورت نهایی شدن، می‌تواند به توسعه فعالیت‌های استارتاپی همچون چیلیوری با پتانسیل رشد بالا کمک کند. در پایان این بیانیه نیز اعلام شده که چیلیوری همچنان به راه خود ادامه می‌دهد و جزئیات این سرمایه‌گذاری احتمالی، بعد از نهایی شدن توافقات نیز اعلام خواهد شد.
همچنین براساس شنیده‌های پیوست، احتمال دارد پس از موفقیت چیلیوری در جذب سرمایه از سمت دیجی‌کالا برخی سرویس‌های این دو کسب‌وکار تجارت الکترونیکی نیز بایکدیگر همگرا شود.
علیرضا صادقیان، مدیرعامل چیلیوری، چندی پیش و در نشست خبری ادغام ریحون با این سرویس اعلام کرد که آنها به صورت جدی به سمت جذب سرمایه‌های جدید در این بازار گام خواهند برداشت و در سال‌های آینده چیلیوری دیگر تنها یک سرویس فروش آنلاین غذا نیست و وارد دیگر حوزه‌های ارائه خدمات آنلاین مانند سوبرمارکت، فروش گل، شیرینی و غیره هم خواهد شد.