کاربران برای عضویت در کلاب‌هاوس دیگر نیازی به دعوتنامه ندارند

هنگامی‌که سرویس کلاب‌هاوس برای نخستین بار راه‌اندازی شد؛ این پلتفرم شبکه اجتماعی صرفا در سیستم‌عامل iOS قابل دسترس بود. در آن مقطع زمانی، دریافت دعوتنامه تنها روش برای عضویت در کلاب‌هاوس به‌شمار می‌رفت.

با توجه به ماهیت جدید این پلتفرم، توسعه‌دهندگان آن احتمالا مایل بودند تا از توانایی سرورهای خود برای مدیریت حجم عظیم کاربران و عدم بروز هرگونه مشکل در فعالیت آن‌ها اطمینان حاصل نمایند.

با این‌حال خبر جدیدا منتشر شده طی امروز یقینا برای افرادی که هنوز موفق به عضویت در کلاب‌هاوس نشده‌اند؛ مایه خرسندی خواهد بود. کمپانی امروز اعلام کرد که سیستم عضویت مبتنی بر دعوتنامه کنار گذاشته شده است. این پدیده بدان معناست که اکنون کلیه علاقه‌مندان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده و در این شبکه اجتماعی فعالیت نمایند.

به گفته کلاب‌هاوس “سیستم دعوتنامه بخش مهمی از تاریخچه آغازین فعالیت ما به‌شمار می‌رود. ما با اضافه کردن امواج‌گونه مردم، میزبانی از چهره‌های جدید در جلسات هفتگی Wednesday Orientations و گفتگو با اعضای انجمن در Town Hall طی هر روز یکشنبه موفق به توسعه کلاب‌هاوس با روشی حساب شده شدیم و با رعایت مقیاس‌بندی موردنظر ما تقریبا از بروز تمامی مشکلات احتمالی جلوگیری به عمل آمد.”

کلاب‌هاوس با توجه به ماهیت متفاوت خود نسبت به سایر شبکه‌های اجتماعی به محبوبیت بسیار بالایی دست یافت. بخش عمده‌ای از این موفقیت مدیون آن است که کاربران کلاب‌هاوس به سختی می‌توانند هویت خود را پنهان نمایند؛ چرا که کاربران برای مشارکت در بحث‌ها بایستی با صدای شخصی خود صحبت کنند. بنابراین این موضوع نهایتا موجب می‌شود تا کلاب‌هاوس به یک شبکه اجتماعی تکامل‌یافته‌تر و عاری از مزاحم و ترول تبدیل شود. بنابراین کاربران در صورت تمایل می‌توانند این برنامه را روی اسمارت‌فون خود دانلود کرده و پس از عضویت از امکانات آن بهره‌مند شوند.

نوشته کاربران برای عضویت در کلاب‌هاوس دیگر نیازی به دعوتنامه ندارند اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.