کاربران واتس‌آپ احتمالا به‌زودی قادر به ویرایش پیام‌های خود خواهند بود

پیام‌رسان واتس‌آپ احتمالا به‌زودی یک ویژگی بسیار پرتقاضا را به اپلیکیشن اسمارت‌فونی خود اضافه خواهد کرد. به‌روزرسانی‌های آینده این شرکت احتمالا در نهایت گزینه ویرایش پیام‌های پیش‌تر ارسال شده را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

این خبر بر اساس گزارش اخیر وبسایت WABetaInfo منتشر شده است. در این گزارش، تصویر اسکرین‌شات از یک نسخه در حال توسعه ارائه شده است. این تصویر نشان‌دهنده وجود گزینه‌ای برای ویرایش پیام است. این مشخصه هم‌اکنون در آخرین نسخه عرضه شده از اپلیکیشن قابل دسترس نیست.

شایان به ذکر است که تصویر اسکرین‌شات متعلق به نسخه اندرویدی اپلیکیشن واتس‌آپ بوده و این قابلیت احتمالا برای نسخه iOS نیز ارائه خواهد شد. در حال حاضر نحوه عملکرد این ویژگی در اپلیکیشن پیام‌رسان محبوب مشخص نیست.

مشخصه مذکور جزو قابلیت‌های درخواستی از جانب کاربران بوده و به تصحیح پیام‌های پیش‌تر ارسال شده توسط آنها کمک می‌کند. در حال حاضر کاربران به منظور اصلاح پیام ارسالی خود صرفا می‌توانند پیام دیگری را در راستای توضیح موضوع ارسال نموده و یا با حذف کامل پیام پیش‌تر ارسال شده نسبت به نگارش یک پیام جدید و ارسال مجدد آن اقدام نمایند. بنابراین مشخصه جدید احتمالا به منزله یک تغییر فوق‌العاده در راستای بهبود تجربه چت کاربران قلمداد خواهد شد.

گزینه جدید ویرایش (Edit) در گوشه فوقانی سمت راست رابط کاربری برنامه قرار گرفته و پس از انتخاب یک حباب چت نمایان می‌شود. این منو در نسخه‌های پیش‌تر منتشر شده برنامه از گزینه‌های Copy و Info میزبانی می‌کند. در حال حاضر روشن نیست که این مشخصه چه زمانی برای اپلیکیشن واتس‌آپ عرضه خواهد شد. بنابراین به منظور آگاهی از جزئیات بیش‌تر در این زمینه ناچارا بایستی منتظر بمانیم.

نوشته کاربران واتس‌آپ احتمالا به‌زودی قادر به ویرایش پیام‌های خود خواهند بود اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.