کانسپت منتشر شده از اچ‌تی‌سی U12 یک اسمارت‌فون رویایی را به نمایش می‌گذارد!

اچ‌تی‌سی U11 را می‌توان یک پرچم‌دار موفق برای این کمپانی تایوانی دانست. مطابق خبرها، فروش این اسمارت‌فون به نسبت نسل‌های قبلی بهبود یافته است و AnTuTu نیز در ماه مه این هندست را به‌عنوان برترین اسمارت‌فون اندرویدی بازار معرفی کرد. اگرچه اچ‌تی‌سی تاکنون صحبتی راجع به جانشین این اسمارت‌فون نداشته اما اخیرا کانسپتی از اچ‌تی‌سی U12 منتشر شده است که نشان می‌دهد این هندست با ویژگی‌هایی خاص و طراحی متفاوت معرفی خواهد شد.

طرح مفهومی منتشر شده از اچ‌تی‌سی U12 هیچ شباهتی به U11 نداشته و تغییرات زیادی را در بخش طراحی و مشخصات این اسمارت‌فون شاهد هستیم. مطابق این طرح‌های مفهومی، اچ‌تی‌سی U12 به نمایشگری 5.7 اینچی مجهز می‌شود که وضوح آن 4K خواهد بود. زاویه‌های اطراف این نمایشگر منحنی بوده و حاشیه‌های بسیار کمی را در بخش بالایی و پایینی شاهد هستیم. در این کانسپت می توانیم مشاهده کنیم که U12 از دوربینی دوگانه استفاده خواهد کرد که وضوح آن 16 مگاپیکسلی است. هم‌چنین در بخش سلفی نیز استفاده از یک سنسور دوگانه را مشاهده می‌کنیم.

برخلاف اچ‌تی‌سی U11، بخش پشتی U12 از جنس شیشه نبوده و فلزی است. چیدمان دوربین دوگانه به‌صورت عمودی بوده و در کنار آن می‌توانیم یک فلاش LED دوگانه را مشاهده کنیم. هیچ اسکنر اثر انگشتی در بدنه دیده نمی‌شود، از این رو می‌توانیم فرض کنیم که این پرچم‌دار از اسکنر تلفیق شده با نمایشگر کوالکام استفاده خواهد کرد.

گفته می‌شود این هندست با چیپست اسنپدارگون 845 معرفی خواهد شد که با 6 گیگابایت رم همراهی می‌شود. میزان حافظه داخلی درنظر گرفته شده برای این پرچم‌دار 128 گیگابایت خواهد بود و می‌توانیم بلندگوهای ساخته JBL را مشاهده کنیم، متاسفانه در این نسخه نیز جک 3.5 میلی‌متری هدفون پشتیبانی نخواهد شد.

نوشته کانسپت منتشر شده از اچ‌تی‌سی U12 یک اسمارت‌فون رویایی را به نمایش می‌گذارد! اولین بار در پدیدار شد.