کسب امتیاز ۱۱۸۷۴۱ در AnTuTu توسط شیائومی می مکس ۳

mi-max-3 کسب امتیاز 118741 در AnTuTu توسط شیائومی می مکس ۳

امتیاز گوشی جدید شیائومی می مکس ۳ به تازگی با کاربران به اشتراک گذاشته شده است. البته این تنها یک اسکرین‌شات است که این گوشی را در حال اجرای نرم‌افزار انتوتو نشان می‌دهد. در این تصویر امتیاز ثبت شده برای محصول جدید شرکت چینی ۱۱۸۷۴۱ است که از میانگین امتیازات دستگاه‌هایی با اسنپدراگون ۶۶۰ فاصله زیادی ندارد. میانگین امتیازی برای این دستگاه‌ها ۱۳۰۰۰۰ است. البته لازم به ذکر است امتیاز شیائومی می مکس ۳ در مقایسه با اسمارت‌فون‌هایی چون ردمی نوت ۵ با امتیاز ۱۱۵۲۴۷ و میزو E3 با امتیاز ۱۱۲۴۷۸ که هر دو دارای پردازنده اسنپدراگون ۶۳۶ هستند، اختلاف قابل ملاحظه‌ای دارد.

xiaomi-mi-max-3-antutu کسب امتیاز 118741 در AnTuTu توسط شیائومی می مکس ۳

برای اطلاع بیشتر کاربران باید گفت امتیاز ثبت شده برای CPU این دستگاه ۵۵۸۷۹ و GPU آن ۲۱۳۱۳ است. همچنین امتیاز UX حدود ۲۳۷۴۴ و در نهایت برای حافظه آن امتیاز ۸۸۰۵ به ثبت رسیده است. با وجود این امتیازات باید اعتراف کرد جدای از صفحه نمایش غول پیکر می مکس ۳، این هندست دارای پردازنده‌ای قابل اتکا نیز خواهد بود که به خوبی توانایی اجرای خواسته‌های کاربر خود از جمله انجام برخی بازی‌های سنگین را خواهد داشت.

شیائومی می مکس ۳ دارای یک صفحه نمایش ۶.۹ اینچی با نسبت تصویری ۱۸:۹ است که از چیپ SD636 بهره می‌گیرد. این چیپ بر اساس فناوری پردازش ۱۴ نانومتری تولید شده و از معماری Kryo 260 و همچنین طراحی هشت هسته‌ای استفاده می‌کند. در حالی که فرکانس CPU دستگاه ۱.۸ گیگاهرتز خواهد بود، در قسمت GPU از Adreno 509 استفاده شده است که عملکردی مشابه با اسنپدراگون ۶۶۰ دارد. محصول جدید چینی‌ها دارای ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. البته مدلی نیز با ۴/۶۴ گیگابایت رم و حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

نوشته کسب امتیاز ۱۱۸۷۴۱ در AnTuTu توسط شیائومی می مکس ۳ اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.