کسب درآمد از بهترین بازی های آنلاین در سال ۲۰۲۲

بهترین بازی های آنلاین نوعی کسب درآمد دلاری و ارزی قدرتمند به حساب می آید. همین موضوع جذب باعث شده که گیمرها حتی زمانی که پشت چراغ قرمز هستند، موبایل خود را به دست بگیرند و با بازی کردن کسب درآمد نمایند. بنابراین با پیشرفت تکنولوژی و گسترش دنیای بازی های آنلاین دیگر موقعیت جغرافیایی فرق ندارد خواه ایران باشد خواه ژاپن، به آسانی می توان وارد بازی شد. همچنین باوجود امکانات امروزی هر شخصی که به بازی های آنلاین علاقه دارد از این طریق می تواند کسب درآمد کند. پس یکی از نکات مهم در کسب درآمد از طریق گیم، انتخاب بازی های به روز و ورود به شبکه ها و سامانه ها و در حالت کلی پلتفرم های سودآور و درجه یک است.

بهترین بازی های آنلاین در سال 2022 کدامند؟

بازی آنلاین DeFi Degen

بازی هیجان انگیز و جذاب Defi Degen یکی از بهترین بازی های آنلاین در سال 2022 است که در گروه بازی های P2E قرار دارد. بنابراین گیمرها از طریق می توانند به صورت بیت کوین و ارز، درآمد کسب نمایند. البته در حالت کلی طراحی بازی های P2E با هدف کسب درآمد بوده و بسته به قابلیت آن ها می توان روی فضای بازی هایشان حساب کرد. همچنین کسب درآمد از طریق این گیم به واسطه معاملات اختصاصی، چت های صوتی، مالکین دارای های دیجیتال و NFT ها فراهم شده است. هدف از طراحی بازی Defi Degen ترکیب فضای متاورس و دنیای گیمینگ به شکل خلاقانه است. این نوع بازی آنلاین به گونه ای است که تمام گیمرها می توانند با سایر افراد زمان بازی ارتباط داشته باشند و از طریق NFT ها درآمد کسب نمایند.

بهترین بازی آنلاین Crypto Royale

یکی دیگر از بهترین بازی های آنلاین در سال 2022 بازی آنلاین کریپتو رویال است که نسبت به سایر بازی های آنلاین جذاب تر و سودآور تر است. این بازی جزء آن گروه از بازی های آنلاین بوده که بدون وجود سرمایه گذاری اولیه می توان در آن شروع به بازی و کسب درآمد نمود. یکی از معایب بازی کریپتو رویال عدم وجود اپلیکیشن است و جهت ادامه فعالیت خود در این بازی باید از مرورگر استفاده کرد. البته گیمرها با نحوه بازی کردن و سپس برنده شدن در این گیم می توانند از طریق ارزهای دیجیتال درآمد کسب کنند. نحوه بازی در این گیم به گونه ای است که گیمرها وارد فضای بازی شده و به مبارزه با دیگر کاراکترها می پردازند که در نهایت ارزهای دیجیتال را به دست می آورند.

بازی آنلاین Wordwide Web

یکی از بازی های آنلاین جهانی به بازی Wordwide Web تعلق دارد که با نگرش در دنیای متاورس و به شکل گسترده و گروهی انجام می گیرد. اکثر گیمرها با ایجاد NFT چیزهای متعددی همچون آواتار، آیتم ها، زمین ها، حیوانات خانگی و … مشغول کسب درآمد می باشند. همچنین گیم پلی در بازی آنلاین وب جهانی این اجازه را به گیمرها داده تا هنر خود را به شکل NFT ایجاد نمایند. سپس هر کدام را در قالب قراردادهای به روز و هوشمند بفروشند. البته این بازی چالش های متعدد و جوایز مختلفی را شامل می شود که کسب درآمد برای بازیکنان این گیم را به دنبال دارد. ویژگی ها و قابلیت های بازی وب جهانی مدام در حال به‌روزرسانی و آپدیت هستند که گیمرها را ترغیب می کنند جهت کسب درآمد، روش های جدید را امتحان نمایند.

بازی آنلاین Nice Chronicles

Nice Chronicles نوعی بازی آنلاین بر پایه سیستم MMORPG است که برای گیمینگ گسترده و چندنفره به صورت اختصاصی طراحی شده است. بنابراین کسب درآمد به وسیله این نوع گیم از طریق ارز دیجیتال بومی NCG ممکن بوده و گیمرها تجربه خوبی در این فضا به دست می آورند. البته گیم پلی مختص به این بازی با سایر بازی های آنلاین متفاوت بوده و گیمر به محض مجهز نمودن کاراکتر مدنظر نمی تواند روی آن کنترلی داشته باشد. پس در طول بازی باید نظاره گر ماجراهایی به وجود آمده باشد. بنابراین کسب درآمد در این بازی تنها با عضویت در رویدادهای دیجیتالی یا تکمیل ماجراجویی ها امکان پذیر است.

بازی آنلاین Black Eye Galaxy

گیمرهایی که می خواهند به غیر از کسب درآمد در بازی، از فضای سیارات و کهکشان های متعدد لذت ببرند بدون شک باید بازی Black Eye Galaxy را انتخاب نمایند. بنابراین گیمیرهای مشغول به فعالیت در این بازی می توانند از طریق NFT کردن سفینه های فضایی و سیارات مختل، درآمد کسب نمایند. همچنین گیمرهای این نوع بازی می توانند فضای خارج از زمین را کاوش کرده و به منابع سیارات متعدد دست یابند. البته در این بازی از فضای واقعیت مجازی به خوبی استفاده شده که علاوه بر جذابیت بازی، امکان کاوش در دیگر فضاها را برای گیمیرها به ارمغان می آورد. بازیکن با بازی در این گیم می تواند تمدن های نوین را پایه ریزی نماید، مالیات گرفته و سیاراتی همچون زمین ایجاد کند. درنتیجه کسب درآمد از این بازی با اتکا بر قابلیت های گیم خیلی جذاب و متفاوت است.

بهترین بازی های آنلاین، بازی آنلاین متاورس سندباکس (سند)

سند باکس دارای ارز دیجیتال سند بوده که جزء بهترین و محبوب ترین بازی های متاورس به حساب می آید. این پلتفرم نوعی فضای مجازی است که با استفاده از آن می توان به خرید و فروش یکی از بهترین توکن های سند، متاورس، زمین مجازی و سایر دارایی ها پرداخت. بنابراین گیمر می تواند هر چیزی را که در ذهن خود مجسم می کند، بسازد و یا تغیر دهد. درنتیجه با استفاده از تجربه های مجازی و قدرت ارز دیجیتال می تواند، درآمد کسب نماید. از دیگر مزایای پلتفرم متاورس سندباکس، استیک، خرید یا فروش برنامه ها و دارایی های مجازی گیمر است.

بازی آنلاین متاورس اکسی اینفینیتی (آکس)

یکی از بازی های ارز دیجیتال متاورس همان اکسی اینفینیتی است که دارای توکن (AXS) است. گیمرها با در دست داشتن توکن اکس می توانند از عملیات بازی و استیک مالکیت برخوردار شوند. بنابراین بازیکن ها با همدیگر رقابت کرده و هیولاهای اکس را به دست می آورند. البته توکن ها معاوضه نمی شوند و باید در بیرون از گیم به فروش برسند یا خریداری گردند.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته کسب درآمد از بهترین بازی های آنلاین در سال 2022 اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.