کسب سهم ۱ درصدی گلکسی نوت ۸ از بازار گوشی‌های هوشمند اندرویدی

چهار هفته از عرضه گلکسی نوت 8 توسط سامسونگ زمان می‌گذرد و این محصول در حال فتح آمارهای مختلف در زمینه گوشی‌های هوشمند است. به گزارش AppBrain، قیمت این دستگاه مشتری‌ها را از خرید آن منصرف نکرده و در حال حاضر 1 درصد فروش گوشی‌های اندرویدی در تصرف این محصول است.

در کشور سازنده، یعنی کره جنوبی، این گوشی سهمی 1.7 درصدی از فروش دارد و در رتبه هفدهم معروف‌ترین گوشی‌ها قرار دارد. در استرالیا و آمریکا این مقدار به یک درصد می‌رسد؛ آن هم در صورتی‌که فروش گلکسی نوت 8 در استرالیا با وقفه‌ای یک هفته‌ای نسبت به دیگر کشورها آغاز شده است.

برای مقایسه می‌توان به فروش گلکسی S8 و S8 پلاس اشاره کرد که بعد از گذشت شش ماه از عرضه آن‌ها، تنها 5 تا 6 درصد بازار را در اختیار دارند. با وجود این‌که فبلت پرچم‌دار سامسونگ کار خود را هم‌زمان با دیگر کشورها در اروپا نیز آغاز کرده، اما اقبال عمومی نسبت به آن در مقایسه با دیگر مناطق کمتر بوده است. فروش در کانادا هم به همین صورت و کمتر از 1 درصد بازار است.

گلکسی نوت 8

با نگاهی به آمارها ناگزیر باید اشاره‌ای نیز به جایگاه گلکسی نوت 3 کرد. با وجود گذشت بیش از 4 سال از عرضه این مدل، هنوز هم 4.6 درصد از سهم بازار در کره جنوبی در اختیار این محصول است. سهم 1.1 درصدی از بازار آمریکا نیز برای این فبلت پیر آماری خیره کننده محسوب می‌شود.

نوشته کسب سهم ۱ درصدی گلکسی نوت ۸ از بازار گوشی‌های هوشمند اندرویدی اولین بار در پدیدار شد.