کمک شورای اجرایی فناوری اطلاعات به دستگاه‌ها برای پیوستن به دولت الکترونیک

دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات گفت: بر اساس گزارش عملکرد دولت الکترونیک، برای کسانی که نمره پائینی داشتند یا نسبت به نمرات خود اعتراض داشتند، تسهیلات و کمک‌هایی در نظر گرفته ایم تا بتوانند رشد کنند.
 
 
رضا باقری اصل دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات اظهار کرد: یکی از فعالیت‌هایی که در این شورا انجام می شود به نظارت و ارزیابی مربوط می شود، بر این اساس برای نظارت و ارزیابی کل دستگاه‌های اجرایی گزارش‌هایی را تهیه کرده ایم.
 
 
وی افزود: در تیر ماه امسال گزارشی از عملکرد نهادها و سازمان‌ها در خصوص الکترونیکی شدن و همکاری با دولت الکترونیک تهیه شد و در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت.
 
کمک به نهادهای با عملکرد ضعیف در دولت الکترونیک
 
باقری اصل ادامه داد: بر اساس این گزارش برای کسانی که نمره پایینی داشتند و یا نسبت به نمرات خود اعتراض داشتند، تسهیلات و کمک‌هایی در نظر گرفته ایم تا بتوانند رشد کنند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: برای نظارت قانونی بر  مالیات به صورت الکترونیکی نیز با همکاری سازمان امور مالیاتی انجام شده که در آن بر مبنای برنامه تحول مالیاتی توسط رئیس سازمان امور مالیاتی و با دستور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور پیشنهاداتی به دبیرخانه شورا اجرای شورای اجرایی فناوری اطلاعات داده شده است.