کمک گرفتن از شکستها برای بهبود موقعیت شغلی

آیا باید از شکست بترسیم؟ یا بپذیریم که شکست بخشی از مسیر کاری است و به شکست بهعنوان فرصتی برای تغییر و پیشرفت نگاه کنیم؟

آیا باید از شکست بترسیم؟ یا بپذیریم که شکست بخشی از مسیر کاری است و به شکست بهعنوان فرصتی برای تغییر و پیشرفت نگاه کنیم؟