کمک ۱٫۵ میلیون دلاری سلزفورس به مشاغل آسیب‌دیده از کرونا

به گزارش وب‌سایت sfchronicle به دنبال شیوع همه‌گیر ویروس کرونا مقامات آمریکایی اعلام کردند برای کسب و کارهای کوچک و ساکنان آسیب دیده در شهر سانفرانسیسکو صندوق ویژه‌ای تشکیل داده‌اند تا به آنها کمک مالی اعتا کنند.
سلزفورس که بزرگترین کارفرما در سانفرانسیسکوی آمریکا محسوب می‌شود اعلام کرد مبلغ میلیون دلار را به کمیته Give2SF Fund که به صورت ویژه برای کمک به مشاغل آسیب دیده در جریان شیوع ویروس کرونا تشکیل شده است، اهدا می‌کند. در این میان شرکت «ولز فارگو» هم 150 هزار دلار به این صندوق کمک کرد و این شهر همچنان به دنبال مبالغ بیشتر می‌گردد.
این صندوق در نظر دارد مبالغ جمع آوری شده را در زمینه تامین سرپناه، غذا و دیگر کمک‌های لازم به دست ساکنان شهر برساند و همچنین پول لازم برای کسب و کارهای کوچک را هم ارایه دهد تا این مراکز با دریافت کمک هزینه و وا‌م‌های بدون بهره بتوانند از بحران به وجود آمده عبور کنند.
 
 
 
این تلاش‌ها در حالی انجام می‌شود که فرمانداری سانفرانسیسکو کمک یک میلیون دلاری را برای کسب و کارهای کوچگ در نظر گرفت و این هفته اعلام کرد که در نظر دارد برای متوقف کردن فرآیند اخراج کارمندان و تعویق در پرداخت مالیات‌های مشاغل، مبلغ مذکور را به کار گیرد.
شهردار سانفرانسیسکو با انتشار بیانیه‌ای در این خصوص گفت: «اهالی سانفرانسیسکو در نقاط مختلف این شهر تاثیرات عمده از اقدامات انجام شده در مقابل ویروس کرونا را مشاهده خواهند کرد و ما تلاش می‌کنیم همه کارهای لازم را انجام دهیم تا به آنها کمک کنیم که از این بحران عبور کنند».