کم اسکنر یک برنامه بسیار عالی برای اسکن کردن مدارک و تبدیل آنها به فایل پی دی اف

کم اسکنر

کم اسکنر (cam scanner) یک برنامه بسیار عالی برای اسکن کردن مدارک و تبدیل آنها به فایل پی دی اف است. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

شاید برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که بخواهید تعداد بسیار زیادی از صفحه های یک کتاب یا یادداشت های خود را اسکن کنید؛ اما برای این کار دستگاه اسکنر خانگی نداشتید. خبر خوب این است که هم اکنون این قابلیت پر کاربرد به کمک گوشی های هوشمند، در دسترس همگان قرار گرفته است.

در ادامه با ما همراه باشید تا با معرفی یک برنامه کاربردی بتوانید مدارک خود را با استفاده از یک برنامه ساده در گوشی هوشمند خود اسکن کنید و آنها را به فایل های پی دی اف تبدیل نمایید.

برنامه کم اسکنر (cam scanner) به شما این امکان را می دهد که با استفاده از دوربین گوشی هوشمند خود از روی مدارک مورد نظر عکس بگیرید، سپس این برنامه به صورت خودکار عکس های گرفته شده را اسکن خواهد کرد و آنها را به صورت فایل پی دی اف در اختیار شما خواهد گذاشت. این برنامه با تقویت وضوح و جزئیات ثبت شده در عکس ها فایل هایی را تولید می کند که می تواند با فایل های ایجاد شده توسط یک دستگاه اسکنر برابری کند. برنامه کم اسکنر با عملکرد آسان و رابط کاربری مناسب، وظیفه خود را به خوبی انجام می دهد.

بعد از اینکه عکس مدارک و نوشته ها گرفته و توسط برنامه اسکن شوند، کم اسکنر به شما فیلترهای مختلفی را ارائه می دهد که می توانید به دلخواه یکی از آنها را انتخاب کرده و به کار ببرید. این فیلترها به این دلیل در دسترس قرار گرفته اند که ممکن است بعضی از فایل ها به آسانی خوانده نشوند و با استفاده از فیلترهای سیاه  و سفید، می شود وضوح نوشته ها را افزایش داد.

آنچه در برنامه cam scanner می تواند بسیار مفید باشد، این قابلیت است که شما می توانید قسمت های مشخصی از عکس را علامت گذاری کنید تا برنامه تنها همان منطقه ها را به عنوان متن اصلی در نظر گرفته و اسکن کند. این قابلیت می تواند در اسکن یادداشت های درون دفترها بسیار کاربردی باشد.

نسخه رایگان این برنامه هر آن چه که برای اسکن کردن مدارک خود لازم دارید را در اختیار شما می گذارد؛ اما اگر شما بیش از دیگران به این برنامه نیاز دارید و از آن استفاده خواهید کرد، می توانید با خرید نسخه ویژه این برنامه به طور کامل تری از قابلیت ها و سرویس های این برنامه بهره ببرید.

کم اسکنر کم اسکنر کم اسکنر کم اسکنر کم اسکنر کم اسکنر کم اسکنر کم اسکنر

.

منبع : phoneAren

نوشته کم اسکنر یک برنامه بسیار عالی برای اسکن کردن مدارک و تبدیل آنها به فایل پی دی اف اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.