کندی بازی های آنلاین بر طرف شد

وزیر ارتباطات از برقراری ارتباط مستقیم میان کاربران و چند بازی آنلاین خبر داد و از کاربران خواست تا اسامی بازی های پرطرفدار را با وی در میان بگذارند.
 
بعد از اینکه وزیر ارتباطات از مستقیم شدن ارتباط با سرویس دهنده های مطرح خارجی و حذف مسیرهای واسطه خبر داد، تعدادی از کاربران در فضای مجازی از کند بودن ارتباطات بین الملل خود گلایه کردند که بیشتر آنها در حوزه بازی های رایانه ای بود.
 
در پی آن آذری جهرمی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «شکایاتی از طرف برخی جوانان عزیز در خصوص عدم کیفیت شبکه اینترنت برای کاربرانی که از بازیهای رایانه ای استفاده می کنند مطرح می شود. اگر جزییاتی از نام بازیهایی که مشکل دارند و نوع مشکل ارایه شود، پیگیری خواهم کرد. لطفا مراتب را از طریق سامانه صد و نود و پنج گزارش نمائید. ۱۹۵»
 
همین پیام عاملی بود تا کاربران در تماس هایی نام بازی و نوع مشکل خود را در سامانه 195 به ثبت برسانند.
 
هنوز 24 ساعت نگذشته بود که بالاترین مقام مسوول حوزه ICT کشور از رفع مشکل در برقراری ارتباط چند بازی آنلاین خبر داد.
 
عضو کابینه دولت دوازدهم در همین زمینه در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: در اولین اقدام طبق اعلام کاربران و به خصوص جوانان استفاده کننده از بازی های رایانه ای، اتصال مستقیم با دو شرکت ولو و ریوت برقرار شد و هم اکنون بهبود بالای پنجاه درصد در بازی های دوتا۲، کانتر استریک و لیگ آو لگندس شاهد خواهیم بود. 
 
همچنین آذری جهرمی از کاربران خواست تا اسامی بازی های پرطرفدار را با وی در میان بگذارند.