کنسول جدید «ایکس باکس وان اس» بدون دیسک است
جدیدترین کنسول گیم مایکروسافت بدون داشتن دیسک راهی بازار میشود.
به گزارش خبرآنلاین، هرچند ممکن است بیشتر شبیه جوک فتوشاپی یا دروغ آوریل باشد، اما نامش یعنی Microsoft Xbox One S All Digital نشان میدهد دیجیتالی بوده و بدون دیسک کار میکند.

طبق تصویر لورفته از فرمت 4K و HDR پشتیبانی کرده و حافظه داخلی آن 1 ترابایت تعریفشده است. همهچیز سفیدرنگ تعریفشده و کنترلر نیز سفیدرنگ است.
همچنین طبق نوشته روی جعبه سه گیم از قبل روی کنسول نصبشده و قیمت خردهفروشی آن 229 یورو است که از 7 ماه می در اروپا توزیع خواهد شد.
