گجت‌های منعطف در سال ۲۰۱۸ روانه بازار می‌شوند

گجت‌های منعطف در سال ۲۰۱۸ روانه بازار می‌شوند

مدتی است که شاهد نمایشگرهای منعطف در اسمارت‌فون‌ها هستیم. اما متاسفانه صنعت تاکنون موفق نشده یا نخواسته که گجت‌های منعطف و خم‌‌شدنی را روانه بازار کند. شرکت Kolon Industries معتقد است که پنچ شرکت در سال ۲۰۱۸ محصولات منعطف را روانه بازار می‌کنند. این نقطه عطفی برای صنعت بوده و سهم محصولات منعطف در سال ۲۰۱۹ به ۲۰ درصد می‌رسد.

این کمپانی پیش‌بینی می‌کند که شعاع خمش اولین دستگاه‌ها، تنها ۵ میلی‌متر خواهد بود. البته مشکلاتی در راه رسیدن به این هدف وجود خواهد داشت. مهمترین مشکل این است که گرچه نمایشگرها قابلیت خم‌شدن دارند، اما دیگر قطعات به خوبی خم نمی‌شوند.

شاید اسم شرکت Kolon Industries را نشنیده باشید. Kolon Industries تنها شرکتی در دنیاست که پلیمیدهای بی‌رنگ را تولید می‌کند که در لایه‌های منعطف کاربرد دارد. شرکت‌هایی همچون سامسونگ و ال‌جی نیز از مهمترین مشتریان Kolon Industries هستند. پلیمیدهای بی‌رنگ منعطف تولید شده توسط Kolon Industries در آینده در اکثر محصولات منعطف پیدا خواهند شد. این شرکت کره‌ای در ماه آگوست توانست به این تکنولوژی دست یابد و برای تولید ۱۰۰ میلیون لایه در سال ۲۰۱۸ برنامه‌ریزی می‌کند. البته در این بین شاهد برخی محصولات همچون سری G Flex ال‌جی هم بوده‌ایم که توفیق چندانی در بازار نداشتند.

نوشته گجت‌های منعطف در سال ۲۰۱۸ روانه بازار می‌شوند اولین بار در پدیدار شد.