گزارشی جدید تایید کرد: عرضه اسمارت‌فون تاشو شرکت سامسونگ در سال آینده!

شایعات عوام‌پسندانه زیادی در فضای اینترنت جریان دارند که همگی حاکی از این هستند که شرکت سامسونگ، مشغول کار بر روی اسمارت‌فونی با نام گلکسی X است که از نمایشگری واقعا انعطاف‌پذیر بهره می‌برد. این نمایشگر انعطاف‌پذیر، به کاربران امکان می‌دهد تا بدون آسیب رساندن به دستگاه، آن را تا کنند. با وجود این‌که برای چندین سال در مورد گوشی مذکور صحبت شده، اما گزارشی جدید از موسسه Business Korea، نشان می‌دهد که عرضه این هندست در سال 2018 بسیار قابل پیش‌بینی خواهد بود.

گزارشی به نقل از کو دونگ جین، رئیس بخش موبایل شرکت سامسونگ، می‌گوید که این کمپانی، به فکر عرضه چنین دستگاهی در سال آینده است. در حال حاضر از میزان پیشرفت سامسونگ در این زمینه اطمینان نداریم. با این‌حال، ممکن است این کمپانی به تولید گوشی مذکور بسیار نزدیک شده باشد؛ زیرا اخیرا گوشی گلکسی X، در فهرست وب‌سایت تحت مالکیت سامسونگ مشاهده شده است. اما بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این گوشی، همان دستگاه انعطاف‌پذیر شایعه شده است یا خیر.

همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، سامسونگ تنها شرکتی نیست که در این زمینه تلاش می‌کند؛ زیرا براساس گزارشات قبلی، تولیدکنندگان دیگری مانند ال‌جی نیز به بازار گجت‌های انعطاف‌پذیر چشم دوخته‌اند. کمپانی ال‌جی در زمینه‌های مختلفی شامل گوشی‌های هوشمند و تکنولوژی صفحه نمایش، رقیب اصلی سامسونگ به‌شمار می‌آید. در واقع، ثبت اختراع جدید توسط اپل، نشان می‌دهد که کمپانی کوپرتینویی نیز می‌تواند به کاوش در مورد این ایده بپردازد. اگرچه نمی‌توان اعتبار چندانی برای این پتنت‌ها قائل شد؛ زیرا هیچ تضمینی وجود ندارد که در نهایت، پتنت‌ها به محصولات واقعی تبدیل شوند.

به هرحال، گذشت زمان مشخص خواهد کرد که گوشی تاشو سامسونگ در سال 2018 عرضه خواهد شد یا خیر. اما شما در این مورد چطور فکر می‌کنید؟ از نظر شما، آیا چنین دستگاهی وجود دارد؟

نوشته گزارشی جدید تایید کرد: عرضه اسمارت‌فون تاشو شرکت سامسونگ در سال آینده! اولین بار در پدیدار شد.