گزارش «آذری جهرمی» از چگونگی قطع و وصل اینترنت و میزان خسارت وارده بر شرکت‌ها

رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس، گفت: براساس گزارش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در فراکسیون برخی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات و استارت‌آپ‌ها با توجه به قطع اینترنت متحمل خسارت‌هایی شده‌اند.
 
 
 
 غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی رئیس فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی درباره جلسه امروز (یکشنبه 3 آذر) این فراکسیون با حضور محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: دخالت‌های آمریکا عامل بزرگ تحریم آزادی‌ها بوده و در حال حاضر این کشور توئیتر جان بولتن را هم محدود کرده است.
 
وی با تأکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی تحریم آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات توسط آمریکا را محکوم می‌کند، عنوان کرد: یکی از عوامل قطعی اینترنت در داخل ایران دخالت‌های نابجای آمریکا در کشور است.
 
رئیس فراکسیون مستقلان ولایی در مجلس ادامه داد: در نشست امروز فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گزارش‌هایی در زمینه شرایطی که در کشور وجود داشت و چگونگی قطع و وصل اینترنت و میزان خسارت وارده بر شرکت‌ها ارائه کرد.
 
جعفرزاده در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اینکه بر اساس گزارش آذری‌جهرمی برخی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات و استارت‌آپ‌ها با توجه به قطع اینترنت متحمل خسارت‌هایی شده‌اند، افزود: با توجه به شرایط موجود در کشور چاره‌ای جز قطع اینترنت نبود که تدبیر هوشمندانه‌ای بود، هرچند در برخی از محل‌ها کوتاهی‌‌هایی وجود داشته که مقرر شد این کوتاهی‌ها جبران شود.