گلکسی نوت ۷ در چین با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود

گلکسی نوت ۷ در چین با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود

هفته گذشته فبلت پرطرفدار سامسونگ گلکسی نوت ۷ با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی معرفی شد. اما ظاهرا نسخه دیگری از این فبلت قرار است برای چین معرفی شود.

منابع چینی خبر داده‌اند که قرار است نسخه‌ای با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و قیمت ۹۱۲ دلاری برای چین معرفی شود. نسخه با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، ۸۵۳ دلار قیمت خواهد داشت. بر اساس گفته‌های این منابع، پیش سفارش این نسخه از ۶ شهریور شروع و ۱۲ شهریور فروش آن آغاز می‌شود.

ظاهرا سامسونگ قصد دارد در کشورهای مختلف نسخه‌های مختلف را عرضه کند. پیش از این قرار بود فقط در آمریکا، گلکسی نوت ۷ با چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ عرضه شود. اما حالا اخبار منتشر شده نشان می‌دهد که این نسخه در کانادا نیز عرضه می‌شود. اگر این محصول را با قرارداد بخرید، ۵۴۹.۹۹ دلار و اگر بدون قرار داد بخرید، ۱۰۴۹.۵ دلار در کانادا برایتان آب می‌خورد. این کار دقیقا بر عکس کاری است که سامسونگ برای گلکسی S7 انجام داد.

معلوم نیست که چرا سامسونگ این تصمیم را گرفته است. یکی از دلایل می‌تواند ساده‌کردن فروش در آمریکای شمالی باشد. دلیل دیگر می‌تواند این باشد که سامسونگ می‌خواهد مطمئن شود که برای بقیه دنیا به اندازه کافی چیپست Exynos 8890 دارد. محبوبیت این فبلت در دیگر نقاط دنیا حتی از آمریکای شمالی نیز بیشتر است.

همانطور هم که پیش از رونمایی انتظار می‌رفت، استقبال از گلکسی نوت ۷ بسیار بالا است. رییس بخش موبایل سامسونگ، که دانگ‌جین، قبل از رونمایی گفته بود که سامسونگ انتظار دارد که فروش گلکسی نوت ۷ از گلکسی نوت ۵ پیشی بگیرد. اخباری که از منابع کره جنوبی منتشر شده، نشان می‌دهد که سفارشات این فبلت حتی از گلکسی S7 نیز بیشتر شده است. بر اساس این گزارش‌ها، میزان سفارش گلکسی نوت ۷ تنها در دو روز اول به ۲۰۰ هزار عدد رسیده است. سامسونگ به صورت تهاجمی نوت ۷ را در کره جنوبی تبلیغ می‌کند، اما همین کار را برای S7 نیز انجام میداد.

نوشته گلکسی نوت ۷ در چین با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.