گلکسی نوت ۸ دارای بهترین صفحه نمایش در بین دیگر اسمارت‌فون‌های بازار است

بر کسی پوشیده نیست که سامسونگ یکی از بهترین تولیدکنندگان پنل‌های نمایشی دستگاه‌های مختلف در بازار است. این کمپانی تلویزیون‌های خود را تولید کرده و حتی پنل‌های نمایشی را به سایر سازندگان تلویزیون نیز می‌دهد. اکنون با وجود این همه تجربه در ساخت و عرضه پنل‌های نمایشی، به‌نظر می‌رسد این شرکت به خوبی توانسته در این زمینه از دیگر رقبا فاصله گرفته و براساس نتیجه تست وب‌سایت DisplayMate، گلکسی نوت 8 بهترین صفحه نمایش بازار را در اختیار دارد.

اگر به یاد داشته باشیم، چندی پیش هم گلکسی S8 توانسته بود رده +A را به خود اختصاص داده و جایگاه نخست برای بهترین نمایشگر بازار را تصاحب کند. حتی سال گذشته باز هم پرچمداران سامسونگ یعنی گلکسی S7 و S7 Edge یکه‌تاز این رقابت بودند و پرچمداران دیگر سازندگان نتوانستند راهی از پیش ببرند.

گلکسی نوت 8 دارای بهترین صفحه نمایش

اکنون با انتشار نتیجه آنالیزهای DisplayMate، آن‌گونه که مشخص شده گلکسی نوت 8 حتی هشتمین پرچمدار سری S را نیز به چالش کشیده و این عنوان را به نام خودش ثبت کرده است. باید گفت که نمایشگر این دستگاه حدود 22 درصد روشنایی بیشتری در مقایسه با گلکسی S8 داشته و حداکثر روشنایی صفحه نمایش نوت 8 به 1200 نیت می‌رسد که رقم قابل‌توجهی است. همچنین نمایشگر نوت 8 از قابلیت پیشرفته حالت HDR نیز بهره می‌برد.

از دیگر ویژگی‌های نمایشگر این فبلت می‌توان به بهره‌گیری از محدوده رنگ 100 درصد (که اغلب در تلویزیون‌های 4K استفاده می‌شود) و رنج عمیق‌تری از رنگ قرمز اشاره کرد. به‌طور کلی می‌توان گفت که نمایشگر نوت 8 فضای گسترده‌ای از رنگ‌ها را با یک تعادل بسیار مناسب برای کاربران به ارمغان می‌آورد. در صورتی‌که علاقمند هستید، می‌توانید نتیجه آنالیزهای DisplayMate را از طریق این لینک مشاهده کنید.

نوشته گلکسی نوت ۸ دارای بهترین صفحه نمایش در بین دیگر اسمارت‌فون‌های بازار است اولین بار در پدیدار شد.