گلکسی نوت ۲۰ اولترا سامسونگ با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد

یک خبرچین محبوب با نام رولاند کوانت ادعا می‌کند که اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا در روز 5 آگوست معرفی شده و این محصول از یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. این نخستین بار نیست که پیرامون به‌کارگیری یک دوربین 108 مگاپیکسلی در گلکسی نوت 20 اولترا اخباری منتشر می‌شود؛ اما رولاند کوانت اعلام کرده که اکنون به شواهد بسیار محکمی مبنی بر وجود یک دوربین 108 مگاپیکسلی در این هندست دست یافته است و بر اساس  محتوای فایل صوتی ضبط شده توسط وی گلکسی نوت 20 اولترا احتمالا مجهز به یک حسگر دوربین 108 مگاپیکسلی خواهد بود.

“سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا با اسم رمز Canvas2 دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی است. این موضوع پیش‌تر نیز اعلام شده بود؛ اما اکنون من به شواهد بسیار محکمی دست پیدا کرده‌ام. بنابراین من به نوبه خود این خبر را تائید می‌کنم.” – رولاند کوانت؛ 25 ژوئن 2020

بر اساس پیش‌بینی‌ها در هفته نخست آگوست امسال سامسونگ احتمالا از اسمارت‌فون‌های گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا رونمایی خواهد کرد. اما معرفی مدل پلاس کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد؛ چرا که پیش‌تر شاهد به‌کارگیری یک شماره مدل مشابه (SM-986U) برای هندست‌های گلکسی نوت 20 پلاس و گلکسی نوت 20 اولترا بودیم. امیدواریم که در آینده نزدیک پیرامون تعداد مدل‌های سری نوت 20 جزئیات بیش‌تری منتشر شود.

نوشته گلکسی نوت 20 اولترا سامسونگ با دوربین 108 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.