گلکسی C9 Pro با ۶ گیگابایت رم معرفی شد

گلکسی C9 Pro با ۶ گیگابایت رم معرفی شد

خانواده گلکسی C سامسونگ تا حد زیادی در انحصار چینی‌هاست، پس از محصولات این سری حالا نوبت به گلکسی C9 Pro‌ رسیده است. تاکنون اطلاعات و تصاویر زیادی از این اسمارت‌فون منتشر شده بود اما امروز سامسونگ با رونمایی رسمی به تمام این شایعات پایان داد. چندی پیش تصاویری منتشر شدند که نشان می‌دادند جای‌گیری خطوط آنتن در این اسمارت‌فون به گونه‌ای منحصر به فرد انجام گرفته است که حالا و پس از انتشار رسمی تصاویر شاهد این تغییر هستیم.

مطابق این اطلاعات گلکسی C9 Pro از نمایشگری ۶ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی بهره می‌گیرد، پردازنده مورد استفاده در این اسمارت‌فون اسنپدراگون ۶۵۳ است که با ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. دوربین اصلی این تلفن‌همراه ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f / 1.9 است و در بخش سلفی نیز از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی استفاده شده است.

از دیگر مشخصات این تلفن‌همراه می‌توان به پشتیبانی از USB نوع C، شبکه ۴G LTE، اندروید ۶.۰.۱ و NFC اشاره کرد. تولید نیرو در این اسمارت‌فون به وسیله یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی انجام می‌گیرد. گلکسی C9 Pro با قیمت حدودی ۴۷۵ دلار به فروش خواهد رسید. نظر شما در رابطه با این مدل چیست؟

نوشته گلکسی C9 Pro با ۶ گیگابایت رم معرفی شد اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.