گلکسی S10 با سیستم دوربین سه¬گانه عرضه خواهد شد!

Galaxy_Camera گلکسی S10 با سیستم دوربین سه¬گانه عرضه خواهد شد!

ابتدای امسال، شرکت سامسونگ با ارایه گلکسی S9 با قطعیت بیان کرد که دیگر حسرت اولین بودن در ارایه فناوری روز را نخواهد داشت. چنین به نظر می‌رسد که احتمالا سامسونگ در نسخه جدید پرچمدار سری گلکسی، نه‌تنها حسگر اثرانگشت را در صفحه‌نمایش قرار داده، بلکه سیستم دوربین سه‌گانه برای دوربین پشت‌گوشی نیز طراحی خواهد کرد. این فناوری را برخی از گوشی‌های هوشمند چینی هم‌اکنون ارایه داده‌اند.

سامسونگ بیان کرده که به‌جای اول بودن در فناوری می‌خواهد ضمانت کند که بهترین تجربه را برای کاربران در هنگام استفاده از گوشی‌های خود ایجاد می‌کند؛ بنابراین، این شرکت زمان کافی را برای ارایه این فناوری‌های روز در اختیار داشته است. گزارشی ادعا کرده است که سامسونگ در نسخه جدید گلکسی S از سه دوربین در پشت استفاده خواهد کرد که این امر نشان‌دهنده اطمینان برای ارایه فناوری‌های روز است.

شرکت هوآوی اخیرا کل توجه دنیا را با ارایه محصول P20 Pro جلب کرد. این محصول دوربین سه­‌گانه را برای تجربه عکسی فوق حرفه‌ای برای کاربرانش رقم‌ زده است. این محصول، یک دوربین پایه باقابلیت ۴۰ مگاپیکسل در کنار یک دوربین ثانویه ۸ مگاپیکسلی و دوربینی تک‌رنگ ۲۰ مگا پیکسلی در خود تعبیه کرده است. این سه دوربین، تصویری بی‌بدیل خواهند داشت. این محصول حسگرهای گسترده‌ای دارد که همان افزایش پیکسل و به عبارتی بهبود هر چه‌بهتر کیفیت عکس را شامل می‌شود.

کیم دانگ وون (Kim Dong-won) از تحلیلگران KB، پیش‌بینی می‌کند که گلکسی S10 نیز دارای سه دوربین به‌علاوه حسگر سه‌بعدی خواهد بود. این رویداد هم‌زمان با ده‌ساله شدن این شرکت در این عرصه است. این گزارش از جزئیات فنی و عملی دوربین سه‌گانه برای گلکسی S10 ارایه نکرده است.

اگر سامسونگ این ویژگی را برای نسخه بعدی گلکسی اس عرضه کند،  دوربین سه‌گانه نسخه جدید آی‌فون X که اواسط امسال معرفی خواهد شد، شگفتی مهمی نخواهد بود. عموما دوربین گوشی‌های هوشمند، یک ویژگی مهم برای کاربران در هنگام خرید محصول است که بسیار موردتوجه آن‌هاست. سامسونگ تاکنون در این بخش محصولات باکیفیتی عرضه کرده است.

نوشته گلکسی S10 با سیستم دوربین سه¬گانه عرضه خواهد شد! اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.