گلکسی S7 Edge پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی ۲۰۱۶

گلکسی S7 Edge پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی ۲۰۱۶

بنظر می‌رسد که سامسونگ هر روز بزرگ‌تر و بهتر می‌شود. نه تنها سه گوشی برتر اندرویدی از آن سامسونگ است، بلکه گلکسی S7 Edge پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی در نیمه اول سال ۲۰۱۶ نیز بوده است.

سامسونگ واقعا کار بزرگی انجام داده که گلکسی S7 Edge جایگاه نخست را دارد. دلیل این محبوبیت نمایشگر خمیده و ویژگی‌های قسمت‌های خمیده نمایشگر است. در نیمه اول سال ۲۰۱۶، نزدیک به ۱۳.۳ میلیون گلکسی S7 Edge به فروش رسیده که ۲ درصد کل فروش گوشی‌های اندرویدی را به خود اختصاص می‌دهد. دومین گوشی پرفروش با ۱۳ میلیون واحد فروش گلکسی J2 بوده و رتبه سوم با ۱۱.۲ میلیون واحد فروش به گلکسی S7 اختصاص دارد.

فروش گوشی‌های اندرویدی با ۵ درصد افزایش به ۵۷۷ میلیون واحد در نیمه اول سال ۲۰۱۶ می‌رسد. البته اخبار برای اپل چندان جذاب نیست چرا که رشد گوشی‌های اندرویدی از اپل پیشی گرفته است. فروش گوشی‌های اپل از ۱۰۸.۷ میلیون واحد در نیمه اول سال ۲۰۱۵ به ۹۱.۶ میلیون واحد در نیمه اول سال ۲۰۱۶ رسیده است.

گرچه این اخبار برای سامسونگ خوب بوده، اما گزارش به سامسونگ هشدار می‌دهد که راحت در جای خود ننشیند،‌ چون فروش محصولات رقیب مانند هواوی P9، اوپو R9 و ویوو X7 به سرعت در حال افزایش است. داده‌ها نشان می‌دهد که فروش سامسونگ در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۶ به ۷۷.۶ میلیون واحد می‌رسد که رشد خوبی را نسبت به ۷۱.۹ میلیون واحد در مدت مشابه ۲۰۱۵ نشان می‌دهد. اوپو توانسته در همین بازه زمانی تولید خود را بیش از دو برابر کرده و از ۷.۶ میلیون واحد به ۱۸ میلیون واحد برساند.

نوشته گلکسی S7 Edge پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی ۲۰۱۶ اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.