گلکسی S8 با رم ۶ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود

گلکسی S8 با رم ۶ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود

با توقف تولید نوت ۷، همگان از سامسونگ انتظار بالایی دارند و چشم به پرچمدار بعدی این کمپانی دوخته‌اند. گرچه هنوز اطلاعات رسمی از گلکسی S8 وجود ندارد، اما تابحال مشخصات زیادی از این گوشی به بیرون درز کرده است.

بر اساس اخبار جدید، گلکسی S8 به ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود. هنوز مشخص نیست که آیا این مدل استاندارد بوده و یا بالاترین مدل خواهد بود. همچنین رم ۶ گیگابایتی استفاده روان از گوشی را تضمین می‌کند. البته قبل از رونمایی از نوت ۷ نیز شایعات اشاره داشتند که این مدل با رم ۶ گیگابایتی عرضه می‌شود، اما این اتفاق نیفتاد. البته این بار کمی قضیه فرق می‌کند، چون در زمان عرضه نوت ۷ هیچ گوشی با رم ۶ گیگابایت در بازار وجود نداشت، اما حال چندین گوشی از برندهای مختلف در بازار وجود دارند که رم ۶ گیگابایتی دارند و تا زمان رونمایی از گلکسی S8 احتمالا به تعداد آنها افزوده می‌شود. پس بهتر است که سامسونگ این بار رم ۶ گیگابایت را به عنوان یک ویژگی در نظر بگیرد.

از دیگر مشخصات فنی احتمالی گلکسی S8 می‌توان طراحی شیک، دوربین بهبود یافته نسبت به قبل، حسگر اثر انگشت اپتیکال تعبیه شده در نمایشگر، دوربین دوگانه برای مدل بزرگتر، نمایشگر حساس به فشار، اسکنر عنبیه و اسنپدراگون ۸۳۵ را نام برد.

اگر سامسونگ بتواند این ویژگی‌ها را در گلکسی S8 بکار گیرد و همان قیمت S7 و S7 edge را در نظر بگیرد، بعید بنظر می‌رسد که چیزی بتواند جلوی سامسونگ را بگیرد. اما سامسونگ نباید از کنترل کیفیت نیز غافل بماند و گرنه باید شاهد نوت ۷ دیگری باشیم.

نوشته گلکسی S8 با رم ۶ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود اولین بار در پدیدار شد.