گلکسی S9 احتمالا با قابلیت‌هایی شبیه به آی‌فون X رونمایی خواهد شد

هرساله شایعاتی در خصوص تصمیم احتمالی کمپانی سامسونگ برای رونمایی زودهنگام از گوشی‌های پرچمدار این شرکت در فضای وب منتشر می‌شود و امسال نیز این رویه در خصوص گوشی‌های گلکسی S9 تکرار شده است. براساس آخرین شنیده‌ها، این پرچمدار از ویژگی‌های مشابهی با گوشی آی‌فون X کمپانی اپل برخوردار خواهد بود.

اخیرا شایعه شده که گلکسی S9، زودتر از تاریخی که مدل قبلی این شرکت یعنی گلکسی S8 معرفی شد، برای علاقه‌مندان رونمایی می‌شود. بدین معنی که احتمالا در اوایل سال آینده میلادی، شاهد معرفی این اسمارت‌فون خواهیم بود. البته برخی منابع خبری نیز کنگره جهانی موبایل 2018 را زمان رونمایی از این گوشی پیش‌بینی کرده‌اند که هنوز هیچ‌کدام از این شایعات مورد تایید قرار نگرفته‌اند.

همچنین، ادعا شده که گلکسی S9 به دوربین دوگانه مجهز خواهد بود که تحقق این شایعه، چندان هم دور از ذهن نیست چراکه سامسونگ امسال از این سیستم دوربین در گوشی گلکسی نوت 8 خود نیز استفاده کرده است. برخی وب‌سایت‌ها، ویژگی‌های مشابهی با آی‌فون X را برای این گوشی پیش‌بینی کرده‌اند به‌طوری‌که ادعا شده گلکسی S9 به سیستم تشخیص چهره ارتقایافته‌ای مجهز خواهد بود که می‌تواند رقیبی جدی برای سیستم Face ID کمپانی اپل باشد.

گلکسی S9

با این حساب، شاهد اضافه شدن ویژگی‌هایی همانند انیموجی (Animoji) به گلکسی S9 خواهیم بود؛ قابلیتی که به کاربران این امکان را می‌دهد تا از فناوری پیشرفته تهیه نقشه از چهره، به منظور ایجاد ایموجی‌های انیمیشنی جالب استفاده کنند. ناگفته نماند که تمامی‌موارد فوق، فعلا شایعه هستند و می‌بایست با دیده تردید به آن‌ها نگاه کرد.

نوشته گلکسی S9 احتمالا با قابلیت‌هایی شبیه به آی‌فون X رونمایی خواهد شد اولین بار در پدیدار شد.